wtorek, 6 grudnia 2016

Haul: Palmolive, Original Source, Thebodyshop.

Hejka :)
W zeszły piątek  był black friday, czyli dzień wyprzedaży. Skorzystałam z tej okazji i zrobiłam małe zakupy kosmetyczne. Zaszalałam trochę z pielęgnacją, kupiłam sporo żeli pod prysznic :D Jest to takie moje małe uzależnienie. Oprócz tego zrobiłam malutkie zamówienie na the body shop. Z okazji czarnego piątku było aż -40% zniżki na wszystkie produkty. Tam nie zaszalałam bo zamówiłam tylko dwa produkty: mgiełkę i krem pod oczy. Ostatnio zrezygnowałam z perfum i przerzuciłam się na mgiełki. Mam już sporą kolekcję, o której napiszę na blogu. Wybrałam mgiełkę o zapachu maliny i owocu granatu. Od razu pokochałam ten produkt. Mgiełka paachnie przepięknie, jest mega słodka. Oprócz mgiełki zamówiłam także krem pod oczy z witaminą E. Nigdy nie miałam styczności z tym produktem.
W wilko była duża promocja na żele pod prysznic. Mam swoje dwie ulubione firmy: palmolive oraz original source. Produkty z tych obu marek przepięknie pachną i są mega wydajne. Jeśli chodzi o produkty z palmolive, wybrałam dwa zapachy:kokos oraz żel o zapachu orzechów. Nie jest to żadna nowość w mojej pielęgnacji. Obydwa bardzo lubię i nie mogę wskazać lepszego.
Z  firmy Original Source wybrałam trzy zapachy: ananas i olej kokosowy, hibiscus tea+granat, oraz czarna porzeczka+moringa oil. Ten środkowy to mój faworyt. Wszystkie zapachy to nowości w mojej pielęgnacji.
Na koniec tego posta zakupowego zostawiłam krem do rąk z Vaseline oraz scrub do włosów z Garniera. Nie miałam wcześniej styczności z tymi produktami. Za dwa ostatnie produkty zapłaciłam 2.50. Jest to na prawdę rewelacyjna cena. Będę miała o czym pisać na blogu :)
Pozdrawiam :)








3 komentarze :

  1. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka