sobota, 29 października 2016

Nowoci: renee.pl, sesa, seboradin chi, eveline

Hejka :)
Jakiś czas temu poprosiłam moją mamę o wysłanie mi paczki. Oprócz produktów spożywczych, paczce znalazło się kilka kosmetyków do przetestowania. Jednak nie zacznę od tego, tylko od nowych butów. Kilka tygodni temu znalazłam internetowy sklep obuwniczy reene.pl. Strasznie spodobało mi się to jak pakują buty. Po prostu się tym zauroczyłam i postanowiłam zamówić jakiś model butów. Mój wybór padł na burgundowe adidasy sięgające do kostki. Widziałam je ostatnio u Styleev, i bardzo mi się spodobały. Zamówiłam je w moim rozmiarze 38 i są idealne. Buty są baardzo wygodne i świetnie leżą na stopie. Ich cena to 89.90(klik), jednak miałam zniżkę po której cena zmieniła się na 64 zł. Jestem mega zadowolona z zamówienia i na pewno nie będą to moje jedyne buty z tej strony.
Oprócz butów w paczce znalazły się trzy produkty do włosów: olej sesa, odżywka CHI oraz szampon Seboradin. Są to nowości w mojej pielęgnacji włosowej.
O oleju sesa słyszałam już kilka miesięcy temu, jednak dopiero teraz postanowiłam go przetestować. Przedwczoraj byłam u fryzjera i dość znacząco skróciłam włosy. Moje końcówki były w opłakanym stanie i musiałam obciąć aż 5 cm. Olejek sesa ma przyśpieszyć porost włosów oraz powstrzymać wypadanie włosów. Niestety w zimę mam z tym problem i muszę całkowicie zmienić pielęgnacje. Mam nadzieję że ten produkt pomoże mi uporać się z tym problemem :)
Kolejny produkt, także nowość w mojej pielęgnacji to jedwab do włosów CHI. Mam zamiar nakładać go na same końcówki. Odżywka ma za zadanie wzmocnić oraz chronić włosy przed działaniem wysokiej temperatury. Jeszcze go nie testowałam, mam nadzieję że się u mnie sprawdzi.
Przedostatnia nowość do włosów to szampon przeciw wypadaniu włosów z Seboradin. Nigdy nie miałam produktów z tej firmy. Szampon ma eliminować przyczyny wypadania i przerzedzaniu się włosów. Mam nadzieję że produkt pomoże mi uporać się z tym problemem. Musiałam na razie zrezygnować z wcierki Jantar. Moje włosy się do niej bardzo przyzwyczaiły, i przestała tak dobrze działać jak wcześniej. Musiałam ją czymś zastąpić i dlatego mój wybór padł na ten szampon. Oczywiście dam Wam znać czy warto go spróbować :)
I na koniec zostawiłam jeden produkt do paznokci, mój ulubieniec. A jest to odżywka z Eveline, Total Action 8w1. Jest to już moja trzecia buteleczka. Dawno jej nie używałam, ale moja praca sprawiła że moje paznokcie są w tragicznym stanie. Niestety łamią się i rozdwajają. Niedługo będę mieć dwa miesiące wolnego, więc przez ten czas muszę je ,,odbudować". Na pewno odżywka pomoże mi uporać się z problemem łamiących się paznokci :)







3 komentarze :

  1. Używałam kiedyś ten jedwab do włosów CHI i jest świetny, będziesz na pewno z niego zadowolona. :)

    Obserwujemy? ;)) Ja już. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty, ciekawe kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka