niedziela, 24 lipca 2016

Haul : Victoria Secret, Babuszka Agafii, Pharmaceris, Ziaja, Jantar, Natural Classic.

Cześć :)
Po miesięcznej przerwie wracam w końcu do blogowania :) Przez ostatni czas miałam sporo pracy, i niestety nie udało mi się jej pogodzić z blogiem. Na szczęście nie mam już nadgodzin, więc postaram się dodawać posty regularnie :) Nie przedłużając zapraszam Was na haul zakupowy. Przez ten miesiąc w moje ręce wpadło kilka nowości.
Mieszkam w Anglii i prawie wszystko zamawiałam przez internet. Jedynie mgiełkę z Victoria Secret kupowałam stacjonarnie w drogerii Superdrug. Jestem włosomaniaczką i najwięcej kupuję produktów do włosów. Bardzo lubię kosmetyki rosyjskie, mam już sporo produktów z Babuszki Agafii. Ostatnio zamówiłam maskę drożdżowa, która ma pobudzić wzrost włosów. Tego produktu akurat nie używałam, ale zrobię to już niedługo. Mam nadzieję, że spełni swoje zadanie :)
Następna maseczka do włosów to Natural Classic Henna Treatment Wax. Ten produkt wysłała mi moja mama, zamawiała ją z allegro (tutaj ją znajdziecie klik). Miałam kiedyś ten produkt, i z tego co pamiętam byłam z niego bardzo zadowolona. Sama nie wiem czemu przestałam ją używać. Pisałam o niej nawet na blogu, ale muszę odświeżyć jej recenzję(klik).
Kolejny produkt do włosów, dość zanany i oczywiście mój ulubieniec. Czyli odżywka Jantar z wyciągiem bursztynu. Jest to moja trzecia buteleczka :) Na razie nie mam już problemów z wypadającymi włosami. Jednak musiałam ją kupić na tak zwaną czarną godzinę :)
Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy to mam Wam do pokazania dwa produkty. Żel do mycia twarzy z Ziaji, jest to moja druga buteleczka. I totalna nowość w mojej pielęgnacyjnej kosmetyczce czyli antybakteryjny żel myjący z Pharmaceris. Jest to mój pierwszy produkt z tej firmy. Tego produktu jeszcze nie używałam, czeka na razie na swoją kolej :) Oczywiści Dam Wam znać jak się sprawdza.
I ostatnia nowość w mojej kolekcji perfum, mgiełka z VS: Secret Charm. Odkąd ją kupiłam psikam się nią codziennie. Mamy teraz w UK upały, zrezygnowałam całkowicie z perfum. Mgiełka ma bardzo ładny, delikatny zapach idealny na lato. Produkt długo utrzymuje się na skórze jak i na ubraniu. Nie będę Wam więcej zdradzać, bo pojawi się o niej osobny wpis :)
I to na tyle w tym poście, mam Wam jeszcze do pokazania nowości z aliexpress i z banggood. Jednak to dopiero w kolejnym poście :)
Pozdrawiam :)







15 komentarzy :

  1. Waxa miałam i jakoś nie jest za specjalny dla moich włosów, może u ciebie sprawdzi się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego rosyjskiego kosmetyku bym nie wypróbowała :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię maskę drożdżową oraz odżywkę Jantar :) Jantar był ostatnio w Naturze na promocji chyba za niecałe 7 zł ale oczywiście w mojej drogerii już pierwszego dnia go nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja powoli kuszę się na Jantar ;D To znaczy już kilka razy chciałam sobieę ją kupić i jakoś tego nie zrobiłam. A więc czas po prostu iść, zaplanować zakup i cieszyć się z tego produktu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj, wracaj nie ma się co ociągać :)
    odzywke jantar miałam i bardzo lubiałam
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah Victoria's Secret <3
    Produkty ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy, WAx i Jantar są super ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w linki w ostatnim wpisie? Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten żel do mycia twarzy z Ziaja, jest świetny! A Kosmetyki do włosów Babuszki Agafii uwielbiam:)
    Super post. Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O, widzę kilku moich ulubieńców! :) Ja Ci bardzo polecam tą maskę drożdżową, można zamówić ją tutaj http://kosmetykiorientu.pl/maski-do-wlosow/30-receptury-babuszki-agafii-maska-drozdzowa-pobudzajaca-wzrost-wlosow.html i jest naprawdę cudowna. Nie wierzyłam, że drożdże mogą tak działać – a jednak! Po dwóch miesiącach stosowania mam nawilżone, zregenerowane włosy, który stały się takie miękkie i sprężyste, że naprawdę jestem w szoku. I rzeczywiście ta maska przyspiesza porost włosów, ja właśnie jej zawdzięczam wysyp baby hair :) Skład, zapach, wydajność i cena też bardzo na plus.0

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu zakupić tą odżywkę Jantar z wyciągu z bursztynów..Tyle o niej dobrego już czytam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nowości, miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka