środa, 1 czerwca 2016

Ulubieńcy maja: Soap&glory, revlon, creightons.

Cześć ! :)

Nie mogę w to uwierzyć, że mamy już czerwiec. Maj minął tak szybko, że nawet nie wiem kiedy. Jako że mamy już nowy miesiąc, przyszedł czas na ulubieńców. W maju testowałam wiele produktów i wszystkie okazały się strzałem w dziesiątkę. Chciałabym Wam je wszystkie pokazać, ale post byłby na prawdę długi. Po długim namyśle wybrałam tą najlepszą trójkę. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z moimi ulubionymi produktami :)


Zacznę może od jednego z lepszych produktów do ciała. Jest to żel pod prysznic z Soap&Glory Clean on me. Żel ma baaardzo wiele zalet, mogę śmiało powiedzieć że produkt nie ma żadnych wad. Kosmetyk mega nawilża skórę, jest jedwabista i bardzo miła w dotyku. Nawet rano budząc się moja skóra jest w świetnym stanie. Po innych produktach rano moja skóra była lekko przesuszona i musiałam używać balsamów. Jednak ten kosmetyk daje niesamowite efekty. Kolejna zaleta Soap&Glory to jego słodki, soczysty, mandarynkowy zapach. Nie będę więcej zdradzać jego zalet, ponieważ szykuję osobny post na jego temat :)


Kolejny majowy ulubieniec to podkład Revlon Photoready. Jest to jeden z lepszych drogeryjnych podkładów i jak na razie mój numer 1. Produkt rozświetla naszą twarz, dzięki czemu jest bardzo promienna. Photoready super kryje wszystkie moje niedoskonałości. Potrafi zakamuflować blizny po trądziku, oraz wyrównuje lekko koloryt skóry. Podkład długo utrzymuje się na mojej twarzy. Nawet po 8 godzinach pracy mój makijaż wygląda dobrze. O tym produkcie także pojawi się osobny post :)


I ostatni już ulubieniec, tym razem do włosów :) Wydaje mi się że nie będziecie znać ani firmy ani produktu. Jest to brytyjska marka i dostępna jednie w UK. Tym produktem jest płynna odżywka Frizz no more z firmy Creightons. Kosmetyk strasznie ułatwił mi rozczesywanie moich włosów. Odżywka nawilża i lekko nabłyszcza moje włosy. Frizz no more ma bardzo ładny zapach, który długo wyczuwalny jest na włosach. Używam tego produktu od początku maja i na razie nie zużycie jest minimalne. Jestem z niego bardzo zadowolona i dlatego znalazł się w ulubieńcach :)


Pozdrawiam ;)

18 komentarzy :

  1. Ren podkład Revlonu wydaje się całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Soap&glory maja wspaniale opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają się mi ich opakowania :D Każdej jednej rzeczy, przyciągają wzrok. Powiem Ci, że wcześniej z nimi się nie spotkałam. Może Revlon mi mignął ale jakoś nie miałam bliższego kosmetykami. Trzeba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowała mnie ostatnia odżywka, przyciąga uwagę kolorami.
    Ciekawe jak sprawdziłaby się u mnie.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie jako ostatnia na świcie nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z nich nie testowałam, ale podkład wydaje się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam niczego z tych produktów, ale wyglądają ciekawie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od zawsze chciałam przetestować kosmetyki soapandglory ale do tej pory nie miałam okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze nie miałam okazji przetestowania kosmetyków soapandglory, ale zawsze bardzo chciałam. Muszę w koncu coś kupić bo to świetna marka :)
    pozdrawiam, świetny post :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel pod prysznic chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tym fluidzie od koleżanki, bardzo go chwaliła ;)
    reszty nie znam ;)
    Moge cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście ? Bardzo mi pomożesz. :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post
    Super zdjęcia
    Nigdy jeszcze nie spotkałam się z tymi produktami, może warto spróbować
    Bardzo fajny blog
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się świetnie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. żel i podkłas wyglądają smakowicie :) :P

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie miałam tych produktów.
    Przepiękne robisz zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka