niedziela, 5 czerwca 2016

Nowości czerwiec: Original Source, Converse, Argan Oil, Makeup revolution

Cześć :)
Ostatnio w moje ręce wpadło kilka nowości, i dlatego postanowiłam zrobić szybki haul :) Nie kupiłam zbyt wiele, ale chciałam być z Wami na bieżąco. Dlatego postanowiłam Wam pokazać co niedawno kupiłam. Zapraszam serdecznie do dalszej części postu :)


Jako że dzisiaj mam urodziny postanowiłam sobie zrobić mały prezent. Od dawna zastanawiałam się nad kupnem conversów. Ale troszkę się wahałam czy warto zainwestować w te trampki. Jednak zrobiłam sobie samej prezent i wybrałam czarne conversy. Udało mi się trafić na ich promocje i zamiast 45 funtów zapłaciłam 30 :) W tych butach chodzę cały czas i uważam że są warte swojej ceny. Conversy są strasznie wygodne i mam nadzieje że posłużą mi na dłuższy czas :)


Kolejna tym razem kosmetyczna nowość to paletka z Makeup Revolution. Jej nazwa to What You Waiting For ? . W produkcie znajdziemy aż 18 cieni, 12 błyszczących i 6 matowych. Paletka ma bardzo uniwersalne kolory, którymi możemy zrobić makijaż dzienny jak i nocny. Jeszcze ich nie używałam, ale sprawdzałam ich pigmentacje, która jest na prawdę rewelacyjna. Jak ją dłużej przetestuję to na pewno pojawi się o niej osobny post :)


Kolejne tym raze pielęgnacyjne nowości to żele z Original Source. Kupiłam trzy zapachy: mięta, malina i arbuz+jojoba oil. Jeszcze nie miałam tych wersji zapachowych. Bardzo lubię produkty z Original Source i muszę mieć pod ręką chociaż jeden z ich produktów :)


I już ostatnia nowość, także przeznaczona do ciała to arganowe masło do ciała. Nigdy nie miałam tego produktu, poleciła mi go koleżanka. Strasznie go sobie chwaliła i dlatego postanowiłam je przetestować. Jedyne co mogę Wam powiedzieć to że produkt ma bardzo przyjemny zapach. Oczywiście o tym produkcie także pojawi się osobny post :)


Pozdrawiam :) 

26 komentarzy :

  1. Wszystkie rzeczy wspaniałe :)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam zamiar na urodziny sprawić sobie czarne conversy , ale sobie trochę poczekam do października ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką Original Source, genialne żele! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ile cudowności! Wow! Przygarnęłabym je z chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne nowości :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te zele <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Arbuzowy zel brzmi super!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Żele z OS bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te buty :) mogłabym nosić caaaały czas

    OdpowiedzUsuń
  10. Arbuzowy żel od Orginal Source...to mi narobiłaś smaka na pachnącą kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałam kupić Conversy ale zdecydowałam się na Big Stary ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buciki na luzie - fajne. Żele - z chęcią bym przetestowała ze względu na zapachy noi masałeko - cud dla ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka zawiera moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Original Source! :) Najlepsze żele :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zakupy. Zaintrygowały mnie zapachy tych żeli :) Paletka jest bardzo ładna pod względem kolorystycznym. A prezent mam nadzieję, że Ci długo będzie służyć ;) No i to masełko do ciała mnie ciekawi i chyba sama poszukam czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka cieni wpadła mi w oko :0 Ma idealnie skomponowane kolory :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nowości, spodobała mi się ta paletka. Również jestem ciekawa tego masła do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nowości ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio wąchałam w Rossmanie malinowo - waniliowy żel z Original Source i pachnie cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka