sobota, 11 czerwca 2016

Banggood-wishlist ;)

Cześć :)

Tydzień temu dostałam wiadomość z propozycją współpracy od chińskiej strony banggood . Warunkiem tej współpracy jest zrobienie wishlisty i zdobycie kliknięć. Troszkę się zastanawiałam czy to ma sens, ale postanowiłam spróbować. Przejrzałam ofertę firmy i znalazłam kilka na prawdę fajnych rzeczy. Najbardziej skupiłam się na kategorii health&beauty i zobaczyłam chyba wszystkie strony. Oczywiście postawiłam na akcesoria do makijażu. Bardzo polubiłam pędzle z chińskich stron i postanowiłam zamówić nowy zestaw. Wybrałam pędzle bardzo podobne do produktów z Real Techniques.  Następnym produktem z tej strony jest szczoteczka do nakładania podkładu. Słyszałam o niej wiele dobrego i podobno świetnie nakłada się tym produkty płynne. Kolejnym produktem jaki mi się spodobał na stronie to jajeczko do czyszczenia pędzli. Ten produkt też od dawna chciałam przetestować :) Mam nadzieję że jajeczko ułatwi mi tą czynność. Jeśli chodzi o kategorię moda to skupiłam się jedynie na sukienkach i letnich bluzkach. Lecę niedługo do Polski i przyda mi się kilka nowości. Wybrałam dwie sukienki i trzy t-shirty. Są bardzo w moim stylu i mam nadzieję że będę zadowolona z jakości tych rzeczy :)
Mam do Was ogromną prośbę, czy mogłybyście kliknąć linki w tym poście. Byłabym baaardzo wdzięczna i na 100% zrobię to samo. Z góry bardzo serdecznie dziękuję ;)
Pozdrawiam :)

klik                                                          klik                                                          klik


klik                                                                                klik                                      klik

                                      klik                                                                                         klik

21 komentarzy :

  1. Gratuluję współpracy :) Jeśli chodzi o produkty a raczej narzędzia związane z makijażem to pewnie dokonałabym takich samych wyborów ;)
    Dziękuję za odwiedziny i również obserwuje
    Poklikałam też w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :D
    + obserwuje ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Poklikane, coraz więcej tych stron chińskich powstaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy:)
    poklikałam, zapraszam do siebie :)
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane we wszystko ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację, ja też zaczynam z nimi współprace
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne ciuszki ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane :* Możesz się odwdzięczyć u mnie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. po klikane
    14.99
    3.89
    3.49
    12.99
    10.99
    10.10
    11.69
    11.28
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiscie poklikalam ! Życzę powodzenia :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. pędzelki to bym sobie na pewno sprawiła

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ciuszki. Poklikane:)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane, różowa bluzeczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pędzli powinnaś być zadowolona ;) Ładne bluzeczki - poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy :) Kliknięte :) Klikniesz u mnie? :)
    http://ciekawekosmetyki.pl/bluzka-i-sukienki-romwe/

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana kliknięte! :) powodzenia!!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ciuszki, poklikałam.
    Klikniesz też u mnie?

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka