piątek, 6 maja 2016

Ulubieńcy kwietnia: Calvin Klein, Revlon, Nivea

Cześć :)
Nie mogę w to uwierzyć że mamy już maj. Jako że mamy już nowy miesiąc, przychodzę do Was z ulubieńcami kwietnia. Długo się zastanawiałam co umieścić w tym poście. Przez kwiecień przetestowałam wiele fantastycznych produktów, ale wybrałam trzy bez których kwiecień by nie istniał :)  Zapraszam do zapoznania się z moimi ulubieńcami. 
Pierwszy ulubieniec to podkład Colorstay z Revlon. Wydaje mi się że jest to jeden z lepszych produktów drogeryjnych. Świetnie kryje moje wszelkie niedoskonałości. Potrafi zakryć wszystkie moje blizny potrądzikowe bez żadnego efektu maski. Jestem strasznie zadowolona z tego produktu i dlatego znalazł się w ulubieńcach :)
Kolejnym ulubieńcem stał się produkt do ust z nivea. Uwielbiam ich nawilżające masełka. Najbardziej przypadła mi do gustu wersja karmelowa. Masełko nawilża usta, pozostawiając na niej bardzo przyjemną warstwę. Produkt ani razu nie wysuszył mi ust. Usta są bardzo długo nawilżone i lekko natłuszczone. Ten produkt towarzyszył mi przez cały kwiecień, i dlatego znalazł się w tym poście.
Ostatni ulubieniec kwietnia to perfumy Calvina Kleina Ck One Shock. Od pierwszego psiknięcia stały się moim ulubieńcem. Perfumy mają przepiękny słodki zapach, porównałabym go do karmelu. Długo utrzymują się na skórze, aż dziwnie że wiele osób na to narzeka. Produkt nie drażni ani nie jest duszący mimo bardzo cukierkowego zapachu. Psikam się nimi codziennie i jestem zadowolona z ich wydajności. Niedługo pojawi się osobna recenzja tych perfum :) 
Ten post powinien się pojawić już dawno, ale niestety praca mi na to nie pozwoliła. Postaram się dodawać posty częściej, mam nadzieję że się to uda :)

Pozdrawiam :)











25 komentarzy :

  1. Też lubię to masełko, wylądowało w moim ostatnim denku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam masełek Nivea. Wolę zwykłe pomadki... jakoś nie lubię "paprać" się w pudełeczku. Raz miałam balsam Tisane, i zrezygnowałam z tej formy aplikacji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten podkład i masełko:)
    Miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam jagodowe to masełko i juz ma denko :) lubie na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podkład z Revlona kilka tonów za ciemny xD Nwm jak ja go kupiłam :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

      Usuń
  7. Jej myślałam ze karmelowe masełko zostało wycofane! Kiedyś je kupiłam i się w nim zakochałam, ma cudowny zapach! A jak mi się skończyło to przeszukałam wszystkie sklepy, drogerie i nigdzie nie mogłam go znaleźć więc zastąpiłam je wersją kokosową (również fajna) A tu takie zaskoczenie! Super post:)
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te masełka Nivea, ale wersji karmelowej jeszcze nie próbowałam ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masełko to mój ulubieniec :))

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam o tym masełku, ale miałam podobny produkt i jednak wole w sztyfcie pomadki bo są łatwiejsze w aplikacji:)
    Zapraszam do siebie:)

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. chce to z CK :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy, od dawna czaję się na buteleczkę tych perfum z CK :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten Revlon to mój ulubieniec od dawien dawna. Kiedyś używałam 180tki, ale teraz jest zbyt ciemna i przerzuciłam się na 150tkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te masełka do ust. Obecnie stosuję kokosowe i jestem bardzo ciekawa karmelowego, ale niestety nigdzie nie mogę go znaleźć.
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masełko do ust Nivea króluje w mojej kosmetyczce :) Mam wszystkie zapachy ale do mnie najbardziej przemawia kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cześć :) jeśli jesteś zainteresowana obserwacją za obserwację, daj znać u mnie na blogu! http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz ochotę na obs/obs, kom/kom? odpisz :)http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Revlonu kiedyś też długo używałam, kiedyś do niego znowu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio kupiłam masełko, ale w wersji kokosowej :) Podkład też był kiedyś moim ulubieńcem i bardzo długo go używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam balsam do ust Nivea! Zapach wanilia i owoc macadamia jest zabójczo piękny! Świetni ulubieńcy, kochana :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Podkładu z Revlona nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka