niedziela, 15 maja 2016

Kobo Professional, Face Contour Mix

Cześć :)
Nie spodziewałam się tego po sobie, ale bardzo polubiłam konturowanie na mokro. W końcu ogarnęłam o co w tym wszystkim chodzi :) Niedługo pojawi się makijaż, a dzisiaj recenzja jednego z lepszych produktów drogeryjnych przeznaczonych do konturowania na mokro.  Jest to produkt z Kobo Professional, Face Contour Mix. Myślę że każda z Was słyszała o tej paletce, jest to dość znany kosmetyk :) Zapraszam do zapoznania się z moją recenzją :)
Produkt zawiera cztery kremowe podkłady do konturowania twarzy, w różnych tonacjach. Każda z nas znajdzie coś dla siebie. Pierwszy korektor wpada w żółć, drugi w brzoskwinkę, trzeci ma ciepły odcień brązu a ostatni zimną tonację brązu. Ja zazwyczaj mieszam ze sobą dwa ciemnie kolory :) Korektory zamknięte są w okrągłym,pożądnym plastikowym opakowaniu. Paletka upadła mi kilka razy, ale nic się nie uszkodziło ani nie połamało. Mimo że produkt nie jest zakręcany, to nigdy nic mi się samo nie otworzyło. Cena tego produktu to 20 zł, jednak często produkty z Kobo znajdziemy na promocji. Kosmetyki z tej firmy znajdziemy w drogeriach natura. Kupimy je także na wielu stronach internetowych z kosmetykami.
Cały produkt ma przyjemną, zbitą, kremową konsystencję, która lekko topi się pod wpływem ciepła dłoni. Zazwyczaj produkt ten nakładam palcami, czasami trudno mi go nabrać na pędzel. Kosmetyk ma na prawdę rewelacyjną pigmentację. Wystarczy odrobina produktu, aby nadać kontur naszej twarzy. Dzięki czemu kosmetyk jest bardzo wydajny i na pewno starczy nam na kilka miesięcy. Wszystkie cztery produkty dobrze się rozcierają, nie zostawiają żadnych plam na mojej skórze. Podkłady długo utrzymują się na mojej twarzy, przez 8 godzin pracy mój makijaż wygląda dobrze. Produkty wyglądają bardzo naturalnie, nie da się z nimi przesadzić i nie zrobimy sobie nimi krzywdy. Korektory nie wchodzą w zmarszczki i nie ważą się na twarzy. Jaśniejszy korektor wpadający w żółć nakładam pod oczy. Potrafi on zakryć moje sińce pod oczami. Produkt świetnie rozświetla skórę w tych okolicach. Na razie nie używam tego odcienia brzoskwiniowego. Jeśli chodzi o te dwa ciemne to mieszam je ze sobą, wtedy uzyskuję idealny odcień pasujący do mojej karnacji. Paletka jest bardzo wydajna. Używam ją od ponad dwóch miesięcy prawie codziennie i zużycie jest minimalne.
Jest to godny uwagi produkt, za tak na prawdę niewielką cenę otrzymujemy świetny kosmetyk. Jest to paletka 4w1, więc tym bardziej warto na nią zwrócić uwagę :)
Pozdrawiam :)  










12 komentarzy :

  1. Ja nie jestem w 100 % przekonana do tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje. Jestem zaszkoczona jego trwałością.
    Nie zostawia plam?-może się skuszę :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://m-grabowska.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh ja jeszcze nie opanowałam sztuki konturowania :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do konturowania nie mam, ale mam kółeczko korektorów i nie powalają mnie ;p Niby ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, może kiedyś sobie kupię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym go wypróbowała ale nie wiem czy konturowanie by mi wyszło ;)
    Ps mogę prosić o kliknięcie w linki w ostatnim poście?;> Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie wolę 'klasyczne' konturowanie produktami w kamieniu :) aczkolwiek warto spróbować też tego na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie konturowanie na mokro na razie mnie nie kusi.. cały proces rozcierania pewnie szybko by mnie denerwował hah :D

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę koniecznie wypróbować tą paletke ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę paletkę i również jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tu pięknie u Ciebie :)
    Prawie włożyłam ją do koszyka i zrezygnowałam. Chyba przejdę się jeszcze raz do Natury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka