sobota, 9 kwietnia 2016

Radox Feel Revived Shower Gel:Mandarin&lemongrass

Cześć :)
Ostatnio skończył się mój żel z Original Source wersja owoce leśne. Niestety nie mogłam znaleźć tego zapachu i postanowiłam zastąpić go z produktem z Radox. Wybrałam Radox Feel Revived Shower Gel. Jest to produkt o zapachu mandarynki i trawy cytrynowej. Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami Radox i dlatego postanowiłam wypróbować ten żel. Zapraszam serdecznie do krótkiej recenzji tego produktu :)
Żel zamknięty jest w przeźroczystym, plastikowym opakowaniu. Bardzo mi to pasuję ponieważ widać ilość zużytego kosmetyku. Pojemność tego produktu to 250 ml, a cena waha się w granicach 1-2 funtów. Kosmetyki z firmy Radox możemy znaleźć w Poundlandzie. Produkt ma przyjemną żelową konsystencje. Kosmetyk dobrze się pieni i łatwo go usunąć ze skóry. Jeśli chodzi o zapach to jest przecudowny. Na prawdę czuje w nim mandarynki. Jest to słodki zapach, ale nie jest  duszący ani drażniący. Długo utrzymuje się na skórze, nawet do kilku godzin po kąpieli. Żel super oczyszcza i nawilża moją skórę, nie muszę po nim używać żadnych balsamów. Produkt nigdy nie przesuszył ani nie uczulił mojej skóry. Moja skóra po jego użyciu staje się miękka i miła w dotyku. Produkt zachwycił mnie swoją wydajnością. Wystarczy na prawdę odrobina żelu oby oczyścić naszą skórę. Używam tego produktu codziennie od miesiąca i zauważył minimalne zużycie. Radox Feel Revived spełnia moje wszystkie oczekiwania :)
Pozdrawiam :)





22 komentarze :

  1. Na pewno pięknie pachnie...;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. może byc ciekawy z uwagi na tą trawe cytrynową która lubie ;)
    ps. piękny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach idealny na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wyobrażam sobie ten mandarynkowy zapach :)


    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo ciekawie. Zainteresował mnie. Ja mam bardzo wrażliwą skórę, dlatego jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdził.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, ze mógły sie mi spodobac

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te mydła, niedość że pięknie pachną to ich zapach utrzymuje się przez bardzo długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to nigdy nie kupowałam nic z tej firmy ale połączenie mandarynek i trawy cytrynowej musi dać piękny zapach! :)

    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kiedyś wiudziałam ten zel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno nie miałam żeli tej firmy, zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już czuję ,że ten zapach skradłby moje serducho! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach pewnie cudowny 😊
    Zapraszam do mnie :)
    http://paradise-by-candice.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam, ale zapach na pewno fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooooo pewnie bardzo ładny zapach :D
    Poklikasz?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/04/ootd-na-dzis-wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, do żeli nie przykuwam większej uwagi ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice review!!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka