sobota, 30 kwietnia 2016

Oczyszczanie - Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom

Cześć :)

Uwielbiam produkty z firmy z Ziaja, a najbardziej serię liście manuka. Mam już wszystkie kosmetyki z tej serii i z każdego produktu jestem zadowolona. Dziś przygotowałam dla Was recenzję świetnego kosmetyku do pielęgnacji naszej cery. Jest to pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom.
Jak wspominałam na początku produkt pochodzi z serii liście manuka. Kupiłam go w pobliskiej hurtowni kosmetyków za 5 zł. Jego oryginalna cena rynkowa to 8 zł za pojemność 75ml.
Produkt zamknięty jest w wygodnym, plastikowym opakowaniu. Opakowanie jest bardzo poręczne i zajmuje na prawdę bardzo mało miejsca. Produkt ma konsystencję pasty, zawierającą delikatne peelingujące drobinki. Kosmetyk dobrze się rozprowadza i łatwo go wydostać z opakowania. Produkt szybko daje się usunąć z twarzy, nie pozostawia na niej żadnej nieprzyjemnej warstwy. Zapach produktu jest bardzo przyjemny, niestety nie umiem Wam go opisać ;) Na pewno nie jest drażniący i nie zniechęca do stosowania tego kosmetyku.
Pasta rewelacyjnie działa na moją skórę, nie spodziewałam się po niej takich efektów. Produkt suuper oczyszcza moją skórę, po jego użyciu staje się gładka i miła w dotyku. Mam małe problemy z niedoskonałościami i bałam się że pasta może pogorszyć ten stan. Jednak moje obawy się nie potwierdziły. Produkt nie przyczynił się do powstania nowych niedoskonałości. Pasta nie zapycha skóry, i na szczęście jej nie przesuszyła :) Kosmetyk nie podrażnił mojej cery. Pasta peelinguje moją skórę, dzięki czemu staje się wygładzona. Produkt zachwycił mnie swoją wydajnością. Używam go od dwóch miesięcy prawie codziennie i dopiero teraz zaczyna sięgać dna.
Jeśli szukacie na prawdę fajnego, a niedrogiego produktu do twarzy problemowej to serdecznie polecam Wam ten produkt. Jest to na prawdę super kosmetyk, za niewielką cenę. Jeśli kiedyś go używałyście to napiszcie czy byłyście z niego zadowolone :)
Pozdrawiam :)






18 komentarzy :

  1. Juz od jakiegoś czasu mnie kusi :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze kupić! Mam straszne problemy z zaskórnikami ;/
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zużyłam juz dwa opakowania tej pasty :)) mega jest ! i często mozna dorwać ją w zestawie z kremem - wychodzi wtedy taniej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie ich prosukty a ten miałam okazje juz testowac :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na wzajemną obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jedynie co używam to masło kakaowe❤️ Jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosowałam kiedyś :) Całkiem spoko ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Przerobiłam już 2 opakowania, a ostatnio kupiłam kolejne. Geniusz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałąm jedno opakowanie, szybko się skończył i po nim cały czas planuje kupić kolejne :P Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie. :) Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję!

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam tego produktu i pewnie nie użyję :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą pastę, w sumie to kończy mi się i wypadałoby kupić kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za kosmetykami pielęgnacyjnymi ziaji, więc ta pasta jakoś mnie nie kusi :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/cndirect-9-najpiekniejszych-bransoletek.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, słyszałam o niej wiele super pozytywnych opinii, muszę się w nią koniecznie zaopatrzyć.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi strasznie podrażniła skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam skórę z problemami :) Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię te serię z liściem Manuka:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka