sobota, 23 kwietnia 2016

Nowości: adidas, Calvin Klein, Soap&Glory, batiste, creightons.

Cześć :)

Przepraszam za długą nieobecność, ale zmieniłam pracę i trochę trudno mi ją pogodzić z blogowaniem. Jednak to zmienię i posty będą pojawiać się dwa a nawet trzy razy w tygodniu. Ostatnio w moje ręce wpadło kilka rzeczy i postanowiłam zrobić taki spontaniczny haul.
Pierwszą i chyba najlepszą rzeczą z moich zakupów są buty superstar z adidas. Zamawiałam je z działu dziecięcego za 50 funtów w rozmiarze 5 czyli 38. Wybrałam białe klasyczne superstary z białymi paskami. Jeszcze nigdzie w nich nie wychodziłam, ale chodziłam w nich po domu i są bardzo wygodne. Na pewno Wam dam znać czy warto zainwestować w takie buty :)
Kolejną nowością są perfumy Calvin Klein CK One Shock. Udało mi się trafić na wyprzedaż. Były przecenione z 19 funtów na 10 za pojemność 100 ml. Perfumy mają przepiękny słodki, karmelowy zapach. Psikałam się nimi kilka razy i jestem bardzo zadowolona z ich trwałości. Jeszcze z dwa/trzy tygodnie i napiszę o nich na blogu :) Kolejną nowością w mojej kosmetyczce jest produkt z Soap&glory. Wybrałam kremowy żel pod prysznic o zapachu mandarynki. Jest to mój dzisiejszy zakup :) O tym produkcie na pewno pojawi się osobny post na blogu. Przedostatnia nowość w mojej kosmetyczce to suchy szampon z batiste. Jest to bardzo znany i lubiany produkt. Batiste wiele razy ratował mi życie i przywracał moje włosy do idealnego stanu. Zawsze kupowałam wersję floral, ale troszkę mi się znudziła i postawiłam na kokosowy zapach w wersji tropical. I na koniec tego postu zostawiłam mydło w płynie. Wiem że nie jest to nic ciekawego, ale jak już robię post zakupowy to mogę je tu pokazać. Mydło przepięknie pachnie i świetnie oczyszcza całe ciało :)
I to na tyle w tym poście :) Troszkę zaszalałam, ale teraz mam szlaban na zakupy. Mam nadzieję że taki spontaniczny post Wam się spodoba.
Pozdrawiam :)







26 komentarzy :

  1. wow, wow świetne nowości :-)
    buty super

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości, zwłaszcza buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same buty i rzeczywiście są mega wygodne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy! :)
    Te buty są mega fajne.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachy z Ck sa idealne :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z soap&glory mam balsam i go ubóstwiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tutaj widzę same cudeńka ! I na dodatek te buty! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty piękne! Batiste o Zapachu tropikalnym - ideał :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezłe zakupy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne produkty. Moja uwage zwrocily rowniez swietne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetne zakupy! Właśnie czaję się na ten perfum z ck :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne adidaski, choć jak dla mnie zbyt oklepany wzór ;>
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że nie mam dostępu do produktów soap&glory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne nowosci :)
    buty nie bardzo moj styl.
    obserwuje ! zapraszam do mnie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ulubione perfumy :) Będą idealne na lato,chociaż w sumie ja używam je cały rok.Zapraszam również do mnie,dopiero zaczynam i chciałabym się rozkręcić!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam superstary! Sama posiadam czarne :)
    Najlepsze :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka