poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Makeup revolution Ultra Sculpt&Contour kit, odcieniu Ultra Fair C01

Cześć :)
Dopiero od niedawna uczę się konturowania twarzy. Z resztą moja przygoda z makijażem zaczęła się dosyć późno bo 2 lata temu. Od zawsze ceniłam w sobie naturalność i chyba należę do kobiet które wyglądają lepiej bez makijażu niż z :) Jednak nie o tym dziś mowa. Uczę się konturować twarz na mokro jak i na sucho. Ta druga opcja konturowania wychodzi mi coraz lepiej i dzisiaj chciałabym Wam przedstawić produkt którego używam do tego celu. Jest to paletka z Makeup Revolution Ultra Sculpt&Contour kit, odcieniu Ultra Fair C01
Paletka zawiera w sobie trzy produkty: róż, rozświetlacz i bronzer. Wszystkie produkty zamknięte są w plastikowym, małym opakowaniu. Jest to fajna opcja na podróż ponieważ mamy 3w1 i paletka zajmuje mało miejsca w torebce. Minusem tego produktu może być brak lusterka. Cena tej paletki to 2,5 funta w Uk. W Polsce cena waha się w granicach 15-20zł w zależności z której drogerii internetowej zamawiamy. Pojemność tego produktu to 11 ml.
Róż ma przepiękny różowo-brzoskwiniowy kolor. Myślę że jest to idealny odcień dla kobiet z jasną karnacją. Produkt ma w sobie połyskujące drobinki, które rozświetlają naszą twarz. Kiedy używam tego różu, często rezygnuje z rozświetlacza. Bronzer jest całkowicie matowy, bez żadnych drobinek. Jest to produkt idealny do konturowania twarzy. Jest to ciepły odcień brązu, który idealnie pasuje do mojej jasnej karnacji. Cieszę się że nie wpada w pomarańczowe tony. Rozświetlacz ma w sobie delikatne drobinki, jednak nie są one jakoś bardzo nachalne. Dzięki temu produktowi możemy uzyskać na twarzy przepiękny efekt tafli. Wszystkie trzy produkty są bardzo na pigmentowane. Wystarczy na prawdę odrobina produktu, aby uzyskać kontur na twarzy. Wszystkie trzy kosmetyki łatwo się rozcierają. Produkty nie osypują się przy aplikacji. Wszystkie trzy kosmetyki, długo utrzymują się na twarzy. Po prawie całym dniu, produkty są widoczne są na twarzy. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Za niską cenę otrzymujemy fantastyczny produkt, i do tego 3w1. Serdecznie Wam polecam tą paletkę :)
Pozdrawiam :)



22 komentarze :

  1. Może się na niego kiedyś skusze :) Na razie będę testować produkt z Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę podobna do tej paletki z Wibo :) ładnie się prezentuje, ciekawa jestem, jaj wygląda na żywo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się taka paletka, bo jak na razie używam cienia do powiek jako różu XD Ale mój pierwszy róż niedługo do mnie dotrze, a potem będzie czas, aby zainwestować w bronzer, który od dawna mnie kusi :D
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam: Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O chyba muszę wypróbować, do szybkiego dziennego makijażu powinien być dobry !

    OdpowiedzUsuń
  5. To trio uwielbiam ! zamówiłam już kolejny raz i czuję, że szybko z tej palety nie zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą paletkę, całkiem fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. duzo firm robie teraz takie paletki - ja swoje trio mam z zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne odcienie, sama zakupiłam ostatnio podobną :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chodzi za mna ostatnio mysl o nabyciu rozswietlacza ale moze faktycznie lepszym pomyslem miec wszystko w jednym :) musze sprobowac :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne odcienie subtelne i delikatne to jest to co lubię :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kolorki, ciekawe jakby się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam tą z Wibo i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze produktów MRL, a ta paletka wygląda bardzo interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne odcienie !
    Świetny wpis:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka! Bardzo ładne odcienie, z pewnością prezentują się ładnie. Chyba się zaopatrzę w tą paletkę.
    Pozdrawiam Cię gorąco, i zachęcam do wspólnej obserwacji. Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorystyka nie moja, ale dobrze, że produkt ma fajną jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorystyka mi się podoba :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka