sobota, 12 marca 2016

Ziaja med, kuracja wzmacniająca szampon przeciw wypadaniu włosów.

Cześć :)
Uwielbiam Ziaję i  cenię sobie ich produkty. Uważam że jest to świetna firma i mają na prawdę godne polecenia kosmetyki. Jednak w każdej dobrej marce kosmetycznej trafiają się buble. Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu do włosów, który okazał się wielkim nieporozumieniem. Szampon do włosów, przeciw wypadaniu dla każdego rodzaju włosów. Jest to produkt z serii Ziaja Med, która jest dostępna w aptekach. Zapraszam do krótkiej  recenzji :)
Niestety szampon ma wiele wad, nie sprawdził się na moich włosach. Produkt strasznie przesuszył mi włosy i skórę głowy. Po jego użyciu miałam problemy z rozczesywaniem ich. Niestety szampon bardzo skleja włosy, i robią się po nim straszne kołtuny. Po tym produkcie pojawił mi się łupież, ale na szczęście udało mi się go szybko pozbyć. Szampon miał zapobiegać wypadaniu włosów, ale niestety nie zauważyłam po nim żadnej poprawy. Stosowałam ten produkt przez miesiąc, i zużyłam go do połowy. Szampon prawie w ogóle się nie pieni, dopiero po nałożeniu większej ilości produktu możemy zauważyć charakterystyczną pianę.  Przez to produkt nie jest wydajny, aby domył moje włosy nakładam na nie dużą ilość szamponu. Moje włosy na drugi dzień wyglądają strasznie, są oklapnięte i przesuszone. Niestety produkt ma dla mnie zbyt wiele wad, aby kupić go ponownie.
Cena tego produktu to 7 zł za pojemność 300 ml. Więc szampon nie jest drogi i to mnie pociesza. Jedynym plusem tego kosmetyku to przyjemny mentolowy zapach i żelowa konsystencja. Nie chcę Was zniechęcać do tego produktu, u mnie się  nie sprawdził ale może Wam on podpasuje. Ja nie jestem z niego zadowolona i na 100% do niego nie wrócę :)





32 komentarze :

  1. Ta marka ma głównie dla osób suchą skórą.może podobnie jest z tym szamponem

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś maskę z Ziaji - była super, ale ten szampon to faktycznie tragedia. Chociaż po żadnym szamponie włosy dobrze się nie rozczesują, zawsze potrzebują odżywki/maski/mgiełki etc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam inne szampony Ziaji i niestety to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jeden szampon z Ziaji "codzienna pielęgnacja" - mega obciążał mi włosy i się zraziłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie próbowałam szamponów ziaji ale nie zachęciłas mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się z tym produktem, może skuszę się na przetestowanie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja mam własnie problem z wypadaniem włosów, myślę, że szampon warto u mnie wypróbować :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś i w sumie byłam śrendio zadowolona z niego :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten szampon, kompletnie się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego nie możesz wziąć udziału ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam tego;)
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię Ziaję, ale kosmetyków do włosów nie miałam i wydaje mi się, że nie sprawdziłyby się u mnie tak jak i ten u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również bardzo lubię Ziaję, ale nigdy nie miałam ich produktów do włosów, no i chyba mieć już nie będę ;)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ziaję lubię, ale kosmetyków do włosów od nich jeszcze nie miałam :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kosmetyki z Ziaja, mają przyzwoita cenę.
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię szamponów z ziaj ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze żadnego szamponu z tej firmy ;)
    Obserwujemy?
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam go jeszcze nigdy, cenę ma super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś średnio przepadam za kosmetykami Ziaja.
    Obserwuje również :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuu słabo się spisał, nie skuszę się na niego :-/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię żele z ziajki do higieny intymnej

    OdpowiedzUsuń
  22. lubie ich szampon z piroktonianem

    OdpowiedzUsuń
  23. Ziaja ma bardzo dobre i niedrogie kosmetyki :) Bardzo lubię tę markę.
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach, dobrze, że się nie skusiłam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię Ziaję,ponieważ ma sporo bardzo fajnych produktów, za stosunkowo niską cenę. Szkoda, że ta kuracja się nie sprawdziła :/
    Dodaję do obserwowanych, ponieważ bardzo ciekawy blog prowadzisz!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również jestem w trakcie poszukiwania fajnych produktów, niestety idzie mi koszmarnie. ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka