poniedziałek, 14 marca 2016

Wiosna/lato wishlist-kosmetyczna.

Cześć :)
Wiosna tuż, tuż więc postanowiłam sporządzić moją wishlistę. Najpierw pojawi się lista kosmetyczna a w kolejnym poście lista ubraniowa+dodatki. Zamierzam to wszystko kupić w przeciągu wiosny,lata.  Zapraszam serdecznie do zapoznania się z moją listą marzeń :)
Na pierwszy ogień pójdą dwie paletki do oczu z I Heart Makeup. Czekoladowe palety robią furorę na polskich blogach i youtube. Waham się pomiędzy paletką różową a czarną. Oby dwie mi się bardzo podobają, ale nie chcę kupować dwóch od razu. Przede mną baardzo trudny wybór. Kolejnym produktem kolorowym na mojej liście jest pomadka Mac. Miałam mały dylemat, który odcień wybrać. Zastanawiałam się nad Candy Yam Yam a Velvet Tedy. Wybrałam tę drugą, ponieważ ten odcień bardziej mi pasuje. Ostatnim produktem kolorowym na mojej liście jest podkład Estee Lauder Double Wear. Ma świetne krycie, a przede mną wiele uroczystości rodzinnych. Wiem, że ten produkt nie należy do najtańszych, ale wart jest swojej ceny. Nigdy go nie miałam w swojej kosmetyczce, ale pożyczałam go od siostry i byłam z niego bardzo zadowolona.
Teraz przejdę to produktów do pielęgnacji. W tej kategorii znajdą się także trzy produkty. Dwa balsamy do ciała i jeden scrub. Wszystkie produkty pochodzą z Soap&Glory. Uwielbiam tę firmę, mają na prawdę świetne kosmetyki. Miałam kilka produktów i byłam z nich bardzo zadowolona. Te kosmetyki idealnie wpisują się w wiosenno-letnie klimaty. Uwielbiam działanie tych produktów, a przede wszystkim ich zapachy. I to tyle na temat mojej wishlisty. Mam nadzieję że uda mi się zrealizować moje plany zakupowe.
Pozdrawiam :)


26 komentarzy :

  1. Nigdy nie miałam kosmetyków Soap&Glory. Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym szminkę od Maca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szminki z maca <3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Soap&Glory mają urzekające, cukierkowe opakowania i chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna lista, zdecydowanie połowa znajduje się w mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby się spełniła! Uwielbiam takie kosmetyki, paletki czekoladowe są śliczne ;)
    Mogę prosić o kliknięcie w linki?? Bardzo mi pomożesz ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ?? Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kusi mnie różowa czekoladka :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Również chciałabym tę paletę :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne produkty, o szmince z maca już od dawna marzę!:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Paleta cieni jest cudowna :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super rzeczy, ta paletka męczy mnie od jakiegoś czasu, żeby ją kupić :D
    Pozdrawiam, obserwuję i nie bede zła za rewanż heh :)
    Wpadnij do mnie:

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zamiar kupić paletkę z MUR z samymi cieniami matowymi, choć te czekoladki też mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Soap&Glory jeszcze nie mialam okazji używać Ale mają świetne opakowania. Też mialam okazję próbować Double wear i dla mnie to okropna szpachla. Nie lubię takich ciężkich podkładów 😯

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Soap & Glory za piękne zapachy i bardzo dobre działanie, mam nadzieję, że niedługo będą dużo łatwiej dostępne w polskich drogeriach i sklepach internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj na pomadki Mac to ja też mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletkę również bym chciała mieć w swojej kolekcji :)
    Candy Yum Yum mam i polecam <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest tu kilka rzeczy które również chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo szminka z Maca :D

    Zapraszam do siebie! Obserwuje z 'Ryśka Tub'! :)
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta szminka z MACa rewelacja:)) Muszę ją zobaczyć na żywo:))) Pozdrawiam i obserwuję jako: Angelikowo:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka