niedziela, 20 marca 2016

Top 3 blogi-Uroda i moda :)

Cześć :)
Dawno na moim blogu nie było takiego postu. Kilka miesięcy temu dodałam notkę z dziewczynami jakie oglądam na youtube, tutaj zobaczycie ten post klik :) Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moje top 3 blogerki urodowe i modowe. Śledzę ich blogi od samego początku ich działalności w internecie. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z moim rankingiem :)
Pierwszą i jedyną blogerką modową na mojej liście jest Ola z bloga Styloly. Jestem jej wielką fanką, ma genialny styl :)  Ola ma proste, ale efektowne stylizacja. Nigdy nie przesadziła i potrafi idealnie dobrać kolory i dodatki do stylizacji. Jej stroje nigdy nie są przesadzone, i każda z nas na jej blogu znajdzie coś dla siebie. Śledzę Ole na snapie i jest na prawdę miła i sympatyczna. Niczego nie udaje i to widać że szanuje swoich fanów i się nie wywyższa. Uwielbiam ją i mam nadzieję że ją kiedyś poznam :)

Lubię czytać blogi modowe, ale jeszcze bardziej strony urodowe. Myślę że ten blog zna prawie każda. Darię z bloga KosmetycznaHedonistka, oglądam już od ponad trzech lat. Na jej blogu  tylko znajdziemy nie tylko recenzję kosmetyków, ale także wiele ciekawostek urodowych. Zazdroszczę jej przepięknych, grubych, długich, zdrowych włosów. Podoba mi się estetyka jej bloga i zdjęcia jakie na nim zamieszcza. Widać, że wkłada w to dużo serca. Szkoda że Daria nie ma snapa, ale mam nadzieję że niedługo założy :)

Ostatnią dziewczyną na mojej liście top 3 jest Alina z bloga AlinaRose. Jej bloga czytam najdłużej bo od 2011 roku. Alina ma także swój kanał na youtube. AlinaRose ma przepięknego bloga. Ma świetnie przemyślane recenzje i rady, oraz zamieszcza na nim super zdjęcia. Jej blog jest bardzo przejrzysty i przykuwa wzrok. Widać że prowadzenie bloga i kanału na youtube sprawia jej wiele przyjemności. Nie dziwię się czemu jej blog ma aż tylu obserwatorów. Jestem jej wielką fanką i mam nadzieję że będzie dalej robić to co robi :)

Mam nadzieję, że taki luźny post Wam się spodoba. Mam do Was pytanie związane z tym postem. Jakie są Wasze ulubione blogi urodowo-modowe ? Liczę na odpowiedz :)
Pozdrawiam :)

7 komentarzy :

  1. Na pewno wpadnę na ich blogi;)

    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się w sumie na makijażu tak nie znam :D heheh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam wszystkie 3 blogi u bardzo lubię :) chętnie czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. znam tylko jedną z nich, dlatego chętnie nadrobię zaległości :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeja <3 Kocham każdą w 111%! Są niesamowite :D Chciałabym być tak dobra jak one ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka