piątek, 4 marca 2016

Nowości w kosmetyczce: Ziaja, Revlon, Bell, Eveline.

Cześć :)
Korzystając z krótkiego urlopu w Polsce, postanowiłam zrobić małe zakupy kosmetyczne. Wszystkie produkty kupiłam w pobliskiej hurtowni kosmetyków. Za wszystko zapłaciłam około 50 złotych.
Uwielbiam podkład z Revlon Colorstay, i dlatego postanowiłam kupić kolejny produkt z tej firmy. Wybrałam podkład Revlon Photoready, w odcieniu fairy. Jest to najjaśniejszy kolor z całej gamy kolorystycznej. Czytałam wiele pozytywnych opinii na jego temat i dlatego postanowiłam go przetestować. Jeszcze go nie używałam, jestem bardzo ciekawa tego produktu. Jeśli miałyście ten podkład to napiszcie mi jak z jego kryciem :) Z góry dziękuję. Jego cena rynkowa to ok. 70zł, ja natomiast zapłaciłam za niego tylko 28 zł.
Mój ulubiony korektor pod oczy to Lasting Perfection z collection. Jednak mi się skończył i musiałam kupić zastępczy produkt. Wybrałam korektor z bell Multi Mineral, w najjaśniejszym odcieniu.Tego produktu nigdy nie miałam, z tego co zauważyłam ma lekką konsystencję i będzie się nadawał pod oczy. Mam nadzieję że będę z niego zadowolona.
Przedostatni produkt jaki wpadł do mojej kosmetyczki to pasta przeciw zaskórnikom z Ziaja. Pochodzi on z serii liście manuka, którą bardzo lubię. Miałam prawie wszystkie produkty z tej serii, oprócz tego. Jestem bardzo ciekawa tego produktu, może będzie tak samo świetny jak reszta kosmetyków. Za tą pastę zapłaciłam 6 zł, normalna cena drogeryjna to 8 zł. Dam Wam znać czy warto go kupić i przetestować. O wszystkich produktach wspomnę na moim blogu.
Ostatnim nowym produktem w mojej kosmetyczce to odżywka z Eveline 8w1. Miałam już tą odżywkę i byłam z niej bardzo zadowolona. Postanowiłam zapuścić paznokcie, niestety zaczęły mi się łamać i rozdwajać. Mam nadzieję, że ten produkt pomoże mi je uratować. Po skończonej kuracji, dam Wam znać czy tym razem ten produkt uratował moje paznokcie :)










24 komentarze :

  1. Miałam kiedyś tą odżywkę, ale średnia była :)
    reszty nie znam, ale słyszałam wiele dobrego o Revlonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę odżywkę do paznokci! Pomogła mi wrócić do normalnego wyglądu po tym, jak na święta założyłam sobie tipsy. Ziaja - ogólnie lubię, ale ten produkt wysuszył mi bardzo skórę, więc muszę znaleźć dobry zamiennik! :) Reszty niestety nie próbowałam...podkład mam swój ulubiony z Inglot, ale na korektor może się skuszę. Daj znać jak efekty! :)

    Pozdrawiam, obserwuję, zostaję i zapraszam do siebie ♥
    www.xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać jak się sprawdzi ta odżywka do paznokci:-) mam problem z rozdwajającymi i pękającymi paznokciami i zastanawiam się nad jej kupnem...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie uzywałam jeszcze nigdy tych kosmetyków :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet tanio wyszły te zakupy :) Podkład uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O każdym z tych produktów widziałam pozytywne opinie ;) Sama miałam tą Ziaję i w sumie była ok, no a chyba jako jedyna - nie jestem zadowolona z żadnych podkładów Revlona :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywkę kiedyś miałam i była super :)
    Ciekawi mnie ta pasta z Ziaji :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli przetestujesz korektor, koniecznie daj znać jak się sprawował :)
    http://world-full-of-creativity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    Przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    Śliczny design bloga <3 w jakim programie jest zrobiony nagłówek?
    Czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam

    Zapraszam też na konkurs Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta maseczkę muszę wypróbować :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam te wszystkie produkty, z Ziaji i Eveline byłam bardzo zadowlona, natomiast Revlon bardzo mnie rozczarował, a Bell było ok .

    OdpowiedzUsuń
  12. Liście Manuka bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą serię z liśćmi Manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również używam tego kremu z liśćmi manuka, bardzo dobrze nawilża, lubię go!
    Ciekawa recenzja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam tej odżywki:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny wybór produktów, bardzo jestem ciekawa działania ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś bardzo lubiłam revlon photoready :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo tych nowości, miłego testowania :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkład za taką cenę - świetna okazja!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja córka miała tą odżywkę 8 w 1 i średnio jej pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo jestem ciekawa podkładu Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tego podkładu od Revlona, bo dotychczas używałam tylko Color Stay. Ciekawe jak się sprawdzi :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka