środa, 9 marca 2016

Haul zakupowy: House, Pull&Bear, Kobo, Biedronka.

Cześć :)
Zaszalałam w dzień kobiet i zrobiłam sobie prezent w postaci zakupów. Planowałam kupić tylko spodnie, ale nie wyszło :) W housie była fajna promocja i postanowiłam z niej korzystać. Jeśli zrobimy zakupy powyżej 150zł mamy -50zł od ceny. Wpadło mi w oko kilka rzeczy i udało mi się załapać na tą promocję. Wybrałam trzy t-shirty, bluzę i gumki do włosów. Niestety nie zrobiłam zdjęć ubrań w całości, ale zostawię Wam linki jak to wygląda na stronie online klik klik. Wszystkie rzeczy są świetnie wykonane i są bardzo w moim stylu. W Pull&Bear zawsze kupuję ten sam model jeansowych jegginsów. Świetnie mi się je nosi i mają idealną długość. Ich cena to 50zł i mamy cztery kolory do wyboru. I to tyle jeśli chodzi o moje zakupy w sieciówkach. Postanowiłam wypróbować kółeczko do konturowania z Kobo. Polecała je Kornela z kanału Kornela55. Zaciekawiła mnie jej recenzja tego produktu i postanowiłam go przetestować. Kółeczko kupiłam w Naturze, cena tego produktu to 20 zł. Będzie to moje pierwsze konturowanie na mokro. Mam nadzieję, że sprawdzi mi się ten produkt. I ostatnim zakupem będą buty z biedronki. Podobają mi się sneakersy, ale nie do tego stopnia aby wydawać na nie więcej pieniędzy. W biedronce mamy dostępne tego typu buty. Ich cena to 60zł, mamy do wyboru dwie wersje kolorystyczne. Ja wybrałam czarną wersję kolorystyczną. Jeśli buty tego typu okażą się wygodne i będą ładnie się prezentować na nodze to zainwestuję w lepszą markę.
Pozdrawiam :)


36 komentarzy :

  1. Super rzeczy upolowałaś ! Morelowa bluza jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, sama muszę się na jakieś wybrać i odświeżyć szafę :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mam ochotę pójść na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweet blog :)

    if you like mine, just let me know and lets follow for follow
    My new blue hair? - post here



    ✎ Free Blogdesign |Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetne zakupy!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor jeansów, ciekawe t-shirty i bluza, a sneakersy wyglądają świetnie! Sama bym w tej cenie kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie buty! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, ja uwielbiam nowości. Kiedyś podobał mi się taki typ butów, ale teraz już nie. Może znów kiedyś się do takich przekonam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny dobór ubrań, każde wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Morelowa bluza<3

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, great products :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty sa super!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się napaliłam na te jaśniejsze buty z Biedronki :) fajnie wyglądały w reklamie, ale jak poszłam je przymierzyć to fakt były wygodne i mega lekkie, ale trochę odrzuciło mnie słabe ich wykonanie i w końcu ich nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad tymi butami, ale nie było mojego rozmiaru i zastanawiania się skończyły ;D
    Zapraszam do siebie: klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z kółka Kobo na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajne to kółko do konturowania, za taką cenę prezentuje się świetnie. Powodzenia z konturowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne zakupy :) co powiesz na wspolna obs ? Bo bardzo spodobał mi sie twoj blog :0

    http://jevinn99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią bym zobaczyła jak wyglądają w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam bardzo podobne buty i zapłaciłam za nie...200 zł?! W zeszłym roku w Bershce :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo nowości :) Piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie tak sobie zrobić prezent na dzień kobiet ;) Jestem ciekawa tego kółka z Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne szczególnie buty ;) bardzo mi się podobają ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie w linki, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ?? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. W Pull&Bear kupilam ostatnio t-shirt i perfumy i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zakupy. :) Bardzo lubię kupować w Pull&Bear. Poza tym od pewnego czasu poluję na paletkę do konturowania Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne ciuszki :) Zapraszam http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam zamiar kupić, tę paletkę z KOBO wiele dobrego o niej słyszałam i jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. super rzeczy, aż mam ochotę pójść na zakupy! :D
    Spodnie by mi się przydały też :P
    Obserwuję i zaprszam do siebie:)

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, świetne zakupy, ja niestety nie załapałam się :(

    http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka