piątek, 25 marca 2016

Chester Zoo-masa zdjęć+film

Cześć :)
W końcu po 10 latach spełniłam swoje marzenie i pojechałam do Zoo. Cieszyłam się z tego jak małe dziecko :D Mam dla Was sporą ilość zdjęć z tego dnia, oraz pierwszy film na youtube. Niestety cały film jest nagrany telefonem i jakość nie zachwyca. W tym zoo spędziłam 8,5 godziny, jednak nie zobaczyłam wszystkiego. Zoo w Chester jest na prawdę ogromne. Kolejny raz jadę w czerwcu, więc zwiedzę to czego nie zobaczyłam. Jestem strasznie zadowolona z całego dnia i spełniło mi się moje małe marzenie :) Film znajdziecie tutaj: klik
Pozdrawiam :)































11 komentarzy :

  1. Fajnie, że spełniłaś swoje marzenie ;) Fajne zdjęcia :D
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam zoo :)
    Słodkie zwierzątka :D

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby fajnie obejrzeć, ale zawsze źle mi, że siedzą w tych kojcach, klatkach a nie na wolności.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !
    Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

    OdpowiedzUsuń
  4. przesłodkie zwierzaki, ale zawsze mi ich trochę szkoda, że nie są na wolności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W suemie dałas mi inspiracje aby tez pojechac do takiego zoo :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że było co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się marzy wycieczka do zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio juz nie pamiętam kiedy byłam w zoo.
    Bym musiała się kiedyś przejechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia! Słonie i mała panda są cudowne :-)
    Miejmy nadzieję, że one są szczęśliwe tam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka