piątek, 12 lutego 2016

Zamówienie z Dresslink.

Cześć :)

We wtorek dostałam moje zamówienie ze współpracy z Dresslink (klik) . Paczka przyszła po 11 dniach roboczych. Jak na chińską stronę do całkiem szybko. Z tej strony zamówiłam tylko dwie rzeczy. Pierwszą rzeczą jaka wpadła mi do koszyka była bluzka. Jestem z niej bardzo zadowolona, wyglądała tak samo jak na zdjęciu. Bluzka jest wykonana z cienkiego, lekko prześwitującego materiału. Koszulkę zamówiłam w rozmiarze XL i jest trochę oversize. Mi to jakoś szczególnie nie przeszkadza, bo uwielbiam ubrania o rozmiar większe. Nie lubię rzeczy przylegających do ciała. Drugą i ostatnią rzeczą z tego zamówienia jest czarna bluza. Na żywo wygląda inaczej niż na zdjęciu. Bluza wykonana jest z piankowego materiału. Jest sztywna i mam małe problemy z ułożeniem kaptura. Bluza jest dobrze wykonana i po ułożeniu kaptura ładnie prezentuje się na ciele. Zamówiłam ją w rozmiarze l i jest troszkę za luźna. Pierwszą rzecz Wam polecam, a co do drugiej mam małe wątpliwości. Tutaj znajdziecie aktualne wyprzedaże (klik) oraz rzeczy z darmową dostawą (klik)
Mam prośbę, czy mogłybyście kliknąć linki w tym poście. Byłabym za to bardzo wdzięczna i na 100% się odwdzięczę. Jeśli będziecie także potrzebować mojej pomocy, piszcie śmiało :) Trochę mi głupio o to prosić. Mam nadzieję, że nie pomyślicie o mnie nic złego.
Pozdrawiam :)


 klik
klik

36 komentarzy :

  1. Kliknięte :D Napisz jak te ubrania zachowują się po kilku praniach :) A najlepiej by było jakbyś je pokazała na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście pojawi się taki post ;)

      Usuń
  2. Bluza wygląda pięknie. Kliknięte. Ja proszę o kliknięcie w ten link: http://www.mivo.pl/?utm_source=blog_marysia_k&utm_medium=blogpost&utm_content=post&utm_campaign=mivo_aw15

    OdpowiedzUsuń
  3. OCzywiście poklikałam :D
    Mi się podoba ta czarna bluza :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy wybrałaś naprawdę faje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że piszesz szczere opinie, DUŻY plus! Bluzka z kotwicą fajna, pokaż się w niej kiedyś:). Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  6. czarna bluza najbardziej przypadła mi do gustu :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam kochana :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ciuszki :) sprawnie doszło jak na zagraniczną przesyłkę ;)
    poklikane, jeśli mozesz sięodwdzięczyć, to moje banery są po pr. :*
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze,ze jestes z nich zadowolona. Ja nigdy z dresslink nie zamawiałam. Jakoś boje sie, ze nie przyjdzie to takie same jak na zdjęciu:(
    Powodzenia w współpracy !
    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&beauty expert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie współpraca to nie wiem czy kiedykolwiek zamówiła bym coś z tej strony:)

      Usuń
  11. what a lovely post my dear
    lovely items
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe propozycje :-) JA z Dressslink jeszcze nic nie zamawiałam - i chyba nie będę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy udało Ci się znaleźć :) Ja nie byłam zadowolona z zamówienia niestety.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciuchy z tych chińskich stron kompletnie mnie nie przekonują, ale lubię zamawiać inne rzeczy :) kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta czarna bluza najlepsza ! poklikane i powodzenia w dalszych współpracach !
    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. linki poklikane :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane :* u mnie też zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na swoją pierwszą paczkę wciąż czekam, ale jakości ciuchów trochę się dygam... kliknięte!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uczciwie Poklikałam!! :) mogę liczyć na rewanż w tym poście? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist-ponownie.html
    bardzo mi zależy bo ostatnim razem nie udało się zebrać potrzebnej liczby klików :(
    z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne ubranka :) Poklikałam i możesz na mnie zawsze liczyć :) Zapraszam do mnie ja dopiero zaczynam :) Może obs za obs? napisz u mnie jeśli zrobisz to pierwsza ,a ja zawsze się odwdzięczam :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka