poniedziałek, 1 lutego 2016

EZEBRA.PL: REVLON, W7, MAKEUP REVOLUTION.

Cześć :)

Ostatnio przyszło moje zamówienie z ezebra. Zastanawiałam się czy dodać ten post, ponieważ zamówiłam tylko 3 produkty. Jednak po dłuższym zastanowieniu postanowiłam Wam pokazać co kupiłam :) Zrobiłam to zamówienie ze względu na podkład z Revlonu. Zawsze kupuję  Color Stay, w odcieniu 150 buff  dla cery suchej. Jest to mój drugi ulubiony podkład, zaraz po Rimmel Match Perfection. Jednak Revlon lepiej kryje. Moja cera przechodzi teraz zły okres i potrzebuje teraz większego krycia a ten takie mi zapewni. Kolejnym produktem jakim zamówiłam jest paletka korektorów z firmy Makeup Revolution. Chciałam jakąś do konturowania twarzy na mokro, ale przez przypadek zamówiłam inną paletkę i to w odcieniu light. Tą paletkę chyba oddam siostrze, ale jeszcze się nad tym zastanawiam. Przetestuję ją trochę i wtedy podejmę decyzję :) I ostatnią rzeczą z mojego zamówienia są szablony do brwi z W7. W zestawie tym znajdziemy dwa różne kształty brwi. Nie wiedziałam że takie coś istnieje. Mam nadzieję, że ten produkt pomoże mi uzyskać idealny kształt brwi. Będę testować i na pewno Wam dam znać :)
I to tyle z mojego całego zamówienia. Jestem z niego bardzo zadowolona. Przesyłka przyszła do mnie w ekspresowym tempie. Produkty te zamówiłam w poniedziałek tydzień temu. I kurier przyjechał z paczką dwa dni po złożeniu zamówienia. Zamówienie  było zapakowane w kopertę bąbelkową i produkty także znajdowały się w foli bąbelkowej. Wszystko było dobrze zabezpieczone i nic nie było uszkodzone :) Jestem bardzo zadowolona z tej strony i serdecznie Wam polecam tą drogerię internetową.
Pozdrawiam :)





30 komentarzy :

  1. Wielka szkoda, że zły odcień paletki zamówiłaś bo wygląda obłędnie i bardzo chciałabym wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na recenzję szablonów do brwi. ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio robiłam pierwsze zamówienie z zebry i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Colorstay, sama używam wersję do cery mieszanej ;) Paleta korektorów prezentuje się genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka bardzo fajnie się prezentuję. Myślę, że te kolory idealnie by mi pasowały. Szkoda tylko, że u Ciebie nie do końca się udało z dobraniem kolorystyki. Ciekawa jestem jak będą spisywać się te szablony. Koniecznie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta MUR mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Revlon jest super, a paletki korektorów jestem bardzo ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z revolution używam farbki do brwi :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zastanawiam nad tą paletką ale jeszcze zobaczę czy się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się akurat 150 nie podpasowała jak jakiś czas temu ją próbowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka jest cudowna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Revlon to mój ulubiony podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam Revlonu już rok i chyba zaczyna mi się przejadać... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę mój ulubiony podkład ;) Używam go stosunkowo niedługo, bo zużywam powoli pierwsze opakowanie, ale bardzo mi się podoba ;) Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. paletka - przepiękne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię firmę Revlon. Niestety ich oba podkłady, zarówno Colorstay i Nearly Naked uważam za niewypały. Colorstay bardzo się tłuści i nie daje naturalnego efektu, a NN ma bardzo małe krycie i z kolei jest za "suchy" na twarzy, przez co w połączeniu z pudrem na mojej twarzy daje efekt ciastka. Eh. :(

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że pomyliłaś się przy zamawianiu paletki, ale mam nadzieję, że zestaw korektorów okaże się być miły zaskoczeniem, a może nawet zostanie ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o taką paczuszkę chętni bym przygarnęła;p ten podkład też chcę przetestować.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wzgardziłabym takim zestawem

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ezebra jest najlepsza! :))


    http://siostryzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubie revlona i chyba musze do niego powrócic;)

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałam sobie kupić to do brwi ale tak jakoś sama nie wiem , trochę się boję :P co do podkładu to mam ten sam :) świetny jest :) tak poza tym to pierwszy raz słyszę o stronie Ezebra :)
    poklikasz slodkieslodkieczary.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
  23. E-zebra jest jednym z moich ulubionych sklepów internetowych. Niestety Revlon Colorstay całkowicie się u mnie nie sprawdził. Był dla mnie zbyt cięzki i spowodował ogromne pogorszenie stanu mojej cery :( A szkoda, bo ładnie krył i długo się utrzymywał. Obserwuję i zapraszam także do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię tą paletę korektorów od Makeup Revolution :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kusi mnie ta paleta korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Paleta korektorów wydaje się być bardzo fajna! W szablony do brwi chyba tez muszę się zaopatrzyć, jak wypróbujesz, napisz jak się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Revlon colorstay również dobrze się u mnie sprawdza. Ja bym nie ufała szablonom do brwi, raczej podążam za kształtem moich naturalnych i gdzieniegdzie dopełniam, gdy braknie włosków. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Revlon Colorstay to mój ulubiony podkład od lat. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka