piątek, 26 lutego 2016

Dresslink- mini recenzja.

Cześć :)

Miałam nie robić tego postu, ale stwierdziłam że moja opinia może pomoże Wam podjąć decyzję. Kilka postów wstecz pokazywałam Wam moje zamówienie z dresslink(dresslink). Obie rzeczy już nosiłam, także były już kilka razy w praniu. Moja recenzja jest szczera od samego początku. Z jednej rzeczy jestem bardzo zadowolona z drugiej już niekoniecznie. Zacznę od przyjemniejszej części tego postu. I jeszcze jedno tutaj znajdziecie rzeczy z darmową dostawą i z przecenami: klik , klik
W moim zamówienie znalazła się biała bluzka z nadrukiem kotwicy połączona z różowymi rękawami (bluzka). Koszulka wykonana jest z cienkiego, lekko prześwitującego materiału. Wygląda tak samo jak na zdjęciu na stronie. Bluzka była w praniu trzy razy, nie skurczyła się ani nie rozciągnęła. Koszulka nie farbuje ani nie straciła swego koloru. Nie ma widocznych wystających nitek, wykonana jest na prawdę porządnie. Jestem bardzo zadowolona z tej rzeczy i z czystym sercem mogę Wam ją polecić. Bluzka idealnie wpasuje się w letnie klimaty, na wieczorne wyjścia w lato będzie idealna.
Drugą rzecz z tego zamówienia to bluza(bluza). Wybrałam kolor czarny, i chyba zrobiłam błąd. Bluza prawie w całości wykonana jest z piankowego materiału z domieszką bawełny. Dzięki czemu bluza nie jest sztywna. Minusem tej rzeczy jest kaptur, jest strasznie duży i trudno go ułożyć. Po boku bluzy znajdziemy suwak, to mi się w niej najbardziej podoba. Bluza była w praniu już trzy razy. Nie skurczyła się ani nie rozciągnęła. Niestety bluza strasznie łapie kurz i obłazi. Byłam w niej kilka razy na zewnątrz i od razu zbierała kurz i pyłki. Jest to trochę uciążliwe, czyścić ubranie po każdym wyjściu. Jednak bluzę sobie zostawię i będę w niej chodzić po domu. Rozciągnął się sznurek przy kapturze po prawej stronie. Na szczęście można to wyregulować. Mam mieszane uczucia co do tej rzeczy, w rzeczywistości wygląda inaczej niż na zdjęciu. Nie mam co narzekać na rzecz za darmo, jej cena także nie jest wysoka. Tej bluzy Wam nie polecam, chyba że chcecie jakąś rzecz tego typu nosić tylko w domu. Dodałam także zdjęcia obu rzeczy, jak wyglądają na mnie. Niestety zdjęcia musiałam zrobić sama, i jedynym miejscem do zdjęć była kuchnia. Na dworze mam dwa duże lustra i aby się do nich dostać muszę otworzyć drzwi w kuchni. Mam nadzieję, że nie przerazicie się tych zdjęć i nie będziecie tak bardzo zwracać uwagę na tło :)
Mam prośbę, czy mogłybyście kliknąć linki w ty poście. Byłabym wdzięczna i u Was zrobię to samo. Może sobie pomyślicie że zrobiłam ten post tylko po to, ale tak nie jest. Chciałam Wam mniej więcej napisać czy warto zamówić daną rzecz. Takie posty będą się pojawiać co jakiś czas na moim blogu. Nie tylko z dresslink, ale i z innych chińskich stron :)
Pozdrawiam :)
klik
klik


65 komentarzy :

  1. Ubrań jeszcze z tej strony nie kupowałam, ale może przy następnych zakupach się skuszę ? Fajny post no i dobrze , że opisałaś ubrania również po praniu-to ważna informacja :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie właśnie są uroki zamawiania z zagranicznych stron, nie wiadomo jaki materiał jest na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bluza tak sobie, nie wiem jak bym wyglądała w piance i jakby się układała, pewnie sztywno.
    Za to ta pierwsza fajna, podoba mi się :)) Poklikane :* Ja czekam na swoje, ciekawe jak u mnie jakościowo będzie :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się pierwsza bluza bardzo podoba !
    Świetny wpis :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. linki poklikane kochana, fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również obserwuję :* dziękuje za miły komentarz :)
    Zapraszam częściej :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam :D
    jakbyś mogła sie odwdzięczyć tutaj :D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/pisanki-skrobane-i-rysunki-nowe-ojciec.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze, ze jakośc rzeczy Ci się trafiła. Super! Poklikane :*
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze się, że współpraca Ci się utrzymuje. Ja od roku współpracuję z SheIn oraz z Romwe. Z Dresslink i Dressgal miałam krótko styczność i nie byłam zadowolona :( Ale trzymam kciuki za Twoją współpracę :-) Lin klikniety: 5,36
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza się okropnie różni... poklikane i dziękuję za kliki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, w sklepie wygląda znacznie lepiej

      Usuń
  11. Kliknęłam. :) Ładna jest ta bluza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki szczery opis na pewno się przyda przy zamawianiu. Poklikałam :)
    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza bluzka jak najbardziej w moim typie :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane! :* i bardzo dziękuję za kliki u mnie :) pozdrawiam! http://kreconowlosaa.blogspot.com/
    jak potrzebujesz klików to pisz śmiało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja narazie jestem na etapie wishlisty , także o jakości nie mogę się wypowiedzieć :)
    Dobrze że jesteś zadowolona , widziałam niektóre zdjęcia i posty w których jakość rzeczy z dresslink mnie przerażała !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka jest bardzo ładna, natomiast bluza faktycznie pozostawia wiele do życzenia. Ja dostałam kilka przesyłek z Dresslink i jestem zadowolona. :) Przy wyborze rzeczy sugerowałam się zdjęciami 'real photo', czyli od klientów. Jeśli były zdjęcia tylko firmowe, to rezygnowałam z danej rzeczy. Po drugie czytałam opinie, a po trzecie, co również ważne, sprawdzałam skład ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna bluza, oczywiście poklikałam uczciwie
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ciuchów nie kupuję z tych stron wolę gadżety

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna ta bluza z kotwicą, faktycznie czarna bluza chyba nie była najtrafniejszym wyborem, ale fajnie, ze szczerze oceniłąś jej mankamenty. Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  21. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  22. Kliknięte :) owocnych zakupów - pozdraiwam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane. Świetne ciuchy. ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta pierwsza bluzka całkiem fajna :) oczywiście poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. No ja tak samo z jednej rzeczy od nich jestem zadowolona, a z drugiej nie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwsza bluzka jest nawet fajna :) oczywiście poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba bluzka z kotwicą :) Z zamówieniami z chińskich sklepów mam podobnie, raz lepsze raz gorsze..
    Poklikałam :) Mogę prosić o poklikanie u nas? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. widziałam na Modnej Polce Twój komentarz w wątku "wzajemna obserwacja naszych blogów"
    więc jeśli jesteś zainteresowana taką wspólną obserwacją to daj znać u mnie w komentarzu :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. No cóź, różny materiał, różne odczucia
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bluza ciekawa, kliknęłam :)

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam motyw kotwicy, sliczna bluzka :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie do końca w moim stylu, ale fajne ubrania :) Chociaż ta bluza mnie nie przekonuje. Mam dwa koty i jeśli ona tak zawzięcie zbiera pyłki, to nie chcę wiedzieć, co byłoby z kocią sierścią... :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna koszulka :) obserwacja za obserwacje ? :) zapraszam na mojego bloga http://fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nigdy nie zamawialam nic z tej strony ;-) fajna bluza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. rewanż poleciał http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. wow obszerny opis :D no ale dobrze przynajmniej kazdy kto chciałby zamówić coś z takich stron teraz wie jak to jest :) oczywiście poklikane :*:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestem zadowolona z moich zamówień. To chyba wiele zależy od przypadku. Poklikałam, dziękuję za poklikanie u mnie. Dodatkowo zaobserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. To jest a sam bluza? Strasznie się różni. Ja zamawiałam dwa razy z Dresslink ale ubrania nie były najgorszej jakości, minus to cienki materiał ale nie mechaci się po praniu.
    Poklikałam. Byłabym wdzięczna gdybyś u mnie poklikała w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzymam kciuki za następną współpracę :)! anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Szkoda, ze ta bluza tak oblazi.. Uwielbiam wielkie kaptury. No i w bluzach i tak chodze raczej po domu, ale nawet w domu chce wygladac ladnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikane! Dziekuje za klikanie u mnie :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. + dodam jeszcze, że właśnie miałam zamawiać tą bluzę. Ale jak piszesz o niej. To juz straciłam chęć. Dziękuję, super recenzja :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za kliki!! :-) wprawdzie już Ci klikałam, ale jeśli Twoje działają tak jak moje to powinno znów Ci zaliczyć :* pozdrawiam! http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. poklikane! dziękuję za kliki u mnie :) wprawdzie juz Ci klikałam, ale jeśli masz tak samo jak ja to powinno Ci znów zaliczyć :* pozdrawiam! http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. nie wiem czy nie wysłałam Ci tego samego komentarza 3x - padł mi internet ;P

    OdpowiedzUsuń
  46. You look amazing.
    Thank you for the lovely comment on my post. I am now following your blog, hope you return the love and follow my blog too.

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  47. Poklikałam i obserwuję ;* Dziękuję za kliki u mnie, pozdrawiam :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  48. klik, klik! :D też masz Elenę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak podejrzewałam :P bo chyba widzę, że też się męczysz ze zbieraniem klików jak ja :D

      Usuń
  49. Poklikane, dzieki za kliki u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wybrałaś fajne rzeczy :D Poklikane i liczę na rewanż :D
    Pozdrawiam

    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka