poniedziałek, 4 stycznia 2016

Zużyte produkty styczeń: aussie, biovax, nivea, palmolive.

Cześć :)
Przez ostatni czas zużyłam kilka produktów przed wyjazdem do Polski. Nie będzie tego dużo jakoś dużo. Lecę do Polski na pond miesiąc i nie chciałam zostawiać pustych opakowań. W tym projekcie denko znajdą się dwa dobrze Wam znane z mojego bloga produkty do włosów. Oprócz tego zużyłam mydło i żel pod prysznic z palmolive oraz antyperspirant z nivea.
Pierwszym zużytym produktem będzie trzyminutowa odżywka z aussie. Używałam ją 4 miesiące. Nakładałam ją na włosy co drugi dzień. Odżywka nawilżała moje włosy, nadawała im blask. Produkt przepięknie pachnie i jest bardzo wydajny. Na razie nie kupiłam następnego opakowania, ale po powrocie do Uk kupię ją ponownie. Produkt oceniam na bardzo dobry i serdecznie Wam go polecam.
Kolejnym produktem do włosów jest maska z firmy biovax. Kosmetyk ten nakładałam na włosy trzy razy w tygodniu. Zużywałam go ponad 5 miesięcy. Maska świetnie nawilżała moje włosy. Nadawała im błysk i odżywiała. Włosy po jej użyciu były śliskie i miłe w dotyku. Uwielbiam ten kosmetyk i serdecznie Wam go polecam jak poprzedni produkt.
Dwa przedostatnie produkty są z Palmolive. O mydełku nie będę pisać zbyt wiele. Produkt dobrze oczyszczał moją skórę, nie spowodował także żadnych uczuleń. A jeśli chodzi o żel jest rewelacyjny. Produkt dobrze oczyszczał moją skórę. Nawilżał ją i odżywiał. Produkt nie uczulał i nie powodował żadnych podrażnień. Żel ten zużywałam trzy miesiące z przerwami. Produkt ten jest godny polecenia. Ma wiele zalet i serdecznie Wam go polecam, jak poprzednie produkty :)
Ostatnim już produktem który nie zużyłam do końca jest antyperspirant z nivea. Nie zużyłam go do dna. Niestety jest to mój najgorszy produkt tego typu. Podrażnił mi skórę w tych okolicach. Nie wchłaniał się dobrze i nie chronił przed potem. Nie będę Wam odradzać zakupu tego produktu, bo u Was może się sprawdzi. Niestety u mnie się kompletnie nie sprawdził. Nie kupię go ponownie :)
Pozdrawiam :)





21 komentarzy :

  1. U mnie antyperspirant spisywał się dobrze, ale nie tak idealnie jakby chciał tego producent... A na odżywkę Aussie mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maski z Biovaxa są moimi ulubieńcami. Jako jedyne doprowadzają moje włosy do znośnego stanu. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Biovaxa mam aktualnie dwa szampony i dwie maski z których jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam żele Palmolive...pięknie pachną, świetnie się pienią i nawilżają.
    Chętnie przetestuję maskę z Biovaxa-jeszcze jej nie miałam, a wiele osób je chwali :)

    Podoba mi się u Ciebie. Zostaję i będę często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten kokosowy żel z Palmolive i był straszny! Nawet nie pachniał kokosem...

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie te antyperspiranty z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam palmolive :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za kulką z Nivea :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno nie miałam żadnego produktu Palmolive... Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wypróbowałabym odżywkę Aussie. ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przetestuje tą odżywkę z Biovaxa! Zapraszam do mnie http://wiktooriowo.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. uzbierało się :) ja jakoś nie przepadam na Palmolive, wolę Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nigdy nie miałam nic z Palmolive :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile kosztuję te maski BIOVax? Na żel Palmolive z chęcią się skuszę, mydła Palmolive używam codziennie i bardzo lubię produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Aussie niestety nie mam zbyt dobrych doświadczeń :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkt z Nieva dobrze mi znany :)
    Obserwuję i zapraszam byc-twoim-marzeniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię kulek z firmy Nivea.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka