czwartek, 21 stycznia 2016

Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Żel myjący normalizujący na dzień / na noc

 Cześć :)
Uwielbiam produkty z ziaji a najbardziej serię liście manuka. Kosmetyki te świetnie działają na moją skórę. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję żelu do mycia twarzy. Pełna nazwa produktu to Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Żel myjący normalizujący na dzień / na noc. Jego cena to 9 zł za 200 ml. Ja kupiłam go w hurtowni kosmetyków za niecałe 5 zł. Produkt dostępny jest w drogerii Rossmann, w sklepach Ziaji oraz sklepie online. Żel zamknięty jest w przeźroczystej zielonej butelce. Uwielbiam takie opakowania, ponieważ widać zużycie produktu. Produkt zawiera pompkę co ułatwia nam wydobycie produktu. Kosmetyk ma żelową, zbitą, przeźroczystą konsystencję. Jego skład zobaczycie na zdjęciach poniżej. Stosuję ten produkt rano, w celu oczyszczenia skóry. Na noc używam kremu z serii Ziaja med, trądzik różowaty. Żel świetnie oczyszcza moją skórę. Produkt nie spowodował żadnych podrażnień na mojej skórze. Żel nie uczulił mojej skóry, nie przyczynił się do powstawania nowych niedoskonałości. Produkt nie wysuszył mojej skóry, a bałam się że to zrobi. Moja skóra nie za bardzo lubi żelowe produkty. Żel dobrze się pieni i łatwo go usunąć z twarzy za pomocą wody. Produkt usuwa zanieczyszczenia i dobrze domywa moją skórę. Moja siostra używa go podczas zmywania makijażu. Żel dobrze domywa makijaż i nie musi używać żadnych innych produktów. Produkt nie szczypie w oczy, i za to duży plus. Kosmetyk jest bardzo wydajny, jedna taka buteleczka starczyła mi na 3 miesiące. Niestety nie potrafię określić jego zapachu, na szczęście nie pachnie alkoholem. Zapach nie jest jakoś bardzo przyjemny, ale po chwili znika. 
Jak widzicie produkt ma dla mnie dużo zalet. Świetnie oczyszcza skórę a tego oczekiwałam od tego produktu. Bałam się że przyczyni się do powstania nowych krostek, ale nic takiego nie miało miejsca. Bardzo lubię ten produkt i serdecznie Wam go polecam :)
Pozdrawiam :)






29 komentarzy :

  1. Uwielbiam tę serię! Mam wersję z peelingiem:) Kocham ten zapach !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Serii manuka mam tonik, pastę i krem do twarzy i jak dla mnie to same średniaki. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też bardzo lubię ten produkt i mam chyba wszystkie z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie lubię Ziaję choć to ma SLS, którego ja nie używam, ale mam dużo innych rzeczy od nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten żel, chociaż wolę emulsję Cetaphil, ale gdy jej zabraknie to nie pogardzę tym żelem. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria bardzo mi się nie spodobała, a szczególnie ten żel. Zwyczajnie NIC nie robi i jest bardzo niewydajny. Jeszcze żaden żel tak błyskawicznie mi się nie skończył jak ten. Jedynie pasta oczyszczająca była w miarę w porządku ale raczej nie kupię ponownie nic z tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty firmy Ziaja mogę używać bez końca! Są tanie, a dobre i wydajne! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://moskwasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już tyle dobrego o tej serii z liści manuka, że chyba w końcu się do niej przekonam mimo, że z produktami firmy Ziaja zawsze było mi nie po drodze. Może ten produkt to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam już kiedyś ten produkt i bardzo go lubię, tanie a dobre. Teraz czeka w kolejce po zużyciu Biodermy, cała seria Ziajki liścia manuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie używałam, ale słyszałam same dobre słowa.
    Pozdrawiam ciepło :*
    byc-twoim-marzeniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam produkty Ziajii a zwłaszcza z tej lini oczyszczanie liścmi manuka :D polecam krem z tej serii :P

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm ja miałam krem na żel może kiedyś sie skusze:P

    OdpowiedzUsuń
  13. mam z tej serii pastę i bardzo polecam :D kiedys zaopatrzę się w całą serię/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie akurat ten żel bardzo przeciętnie się sprawdzał, ale lubiłam krem na noc z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. osobiście bardzo lubie tonik z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię produkty z ziaji ,szczególnie wszystkie kremy do rąk ,masło kakaowe które używam do opalania.Jednak ostatnio się trochę zraziłam gdy płyn dwufazowy do demakijażu zaczął mnie uczulać.

    Zapraszam do siebie http://zdobywacszczyty.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  17. oo, może go kupię :) szukam właśnie jakiegoś żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam go kiedyś i byłam nawet zadowolona ;) muszę wypróbować również inne produkty z tej serii ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam,ale chętnie wypróbuję. :)
    Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam go, ale z Ziają jakoś mi nie po drodze i myślę, że mógłby być wysuszający dla mojej skóry (jest skłonna do przesuszeń).

    Ale grunt, że Tobie dobrze służy i jesteś zadowolona! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat tego produktu nie miałam, ale inne z tej serii mnie nie zachwyciły ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też używam żelu z tej serii, tylko ma on w sobie dodatkowo peelingujące drobinki. I też serdecznie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tej serii uwielbiam pastę do oczyszczania skóry twarzy :) !

    OdpowiedzUsuń
  24. Skusiłam się na ten produkt jakiś czas temu, sporo osób go polecało. Zapach ma delikatny, nie uczula i podobno działa - dwa pierwsze stwierdzenia u mnie się sprawdziły, poza tym jest tani i łatwo dostępny. Oczyszczać cerę oczyszcza, jednak po jakimś czasie żel ten spowodował u mnie wysyp. Na pewno nie spodziewałam się cudów, ale nie spodziewałam się również, że coś może pójść nie tak. Produkt jest ciekawy, ale w moim przypadku nie działa.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka