niedziela, 17 stycznia 2016

Zakupy: pull&bear, sinsay, biovax.

Cześć :)
Dzisiaj na moim blogu przedostatni post zakupowy, jeszcze pojawi się moje zamówienie z ezebra. W czwartek wybrałam się na zakupy ubraniowe. Miało być szaleństwo zakupowe a kupiłam jedynie trzy rzeczy. Niestety więcej rzeczy przecenionych jest na stronach online niż stacjonarnie. Z mojej wishlisty kupiłam tylko kurtkę, ale w innym kroju i kolorze.  Kurtka pochodzi ze sklepu Pull&bear, jest to moja ulubiona sieciówka. Była przeceniona z 200 zł na 79 zł. Kurtka jest w kolorze butelkowej zieleni, niestety nie widać tego dobrze na zdjęciu. Spodobał mi się jej krój i cena zachęciła do jej zakupu. Drugą rzeczą z tego sklepu jest sweter. Ma on krój oversize, i dostępny jest w czterech kolorach. Ja wybrałam czarny, ponieważ w moje szafie brakuje kardiganu w takim kolorze. Na ten sweter była duża przecena z 90-30 zł. Sweter zrobiony jest z grubego  materiału, mam nadzieję że będzie się dobrze nosił :) Ostatnią rzeczą ubraniową są spodnie dresowe z sinsay. Kupiłam je za 30 zł z 50 do chodzenia po domu. Miałam te dresy na sobie i dobrze się je nosi. Jeśli szukacie czegoś podobnego, niedrogiego to polecam sinsay. Nie byłabym sobą gdybym nie kupiła produktu do włosów. Bardzo lubię maski biovax i postanowiłam kupić kolejny produkt. Wybrałam maskę z proteinami mleka. Za ten produkt zapłaciłam 13 zł w drogerii superpharm. Jeśli jesteście zainteresowane tą firmą, ich produkty są na promocji właśnie w tym sklepie. I to tyle z moich skromnych zakupów. Wybieram się jeszcze w piątek i mam nadzieje że kupię coś więcej :)
Pozdrawiam :)





18 komentarzy :

  1. Ja upolowałam skórzane kozaki przecenione z 350zł na 200zł :) kto nie lubi wyprzedaży :)

    Zapraszam do mnie,
    Karolina z Likemywholefashion

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam czasu wybrać się na zakupy ubraniowe :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny sweter, bardzo lubię rzeczy z Sinsay'a, a wyprzedaże ostatnio też mnie niestety wciągnęły.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię Sinsay'a, jakość okropna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kurtka :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne rzeczy, ja również nakupiłam kilka na wyprzedażach :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne szaleństwo zakupowe. Kurteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dzisiaj zrobiłam skromne zakupy w Urodomania.pl :) Nie lubię sklepów stacjonarnych i rzadko w nich bywam.

    OdpowiedzUsuń
  9. what a lovely post my dear
    your style is so inspiring
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  10. Biovax najlepszy !

    www.patryczko.blogspot.com
    Zapraszam na mojego nowego bloga lifestylowego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię ubrania w takich kolorach - są bardzo uniwersalne. :-)

    Maski Biovaxu dobrze znam z blogów. Muszę kiedyś jakąś wypróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka