sobota, 2 stycznia 2016

Wishlista Polska-pull&bear, kosmetykomania, ezebra.

Cześć :)
 Na reszcie po 9 miesiącach spędzonych w Uk, lecę do Polski. Niestety tylko na miesiąc, ale w tym roku przynajmniej cztery razy lecę do Polski. Ale nie o tym dziś mowa :)W Polsce trwają wyprzedaże i postanowiłam z tego korzystać. Nigdy nie robię spontanicznych zakupów i dlatego zawsze robię listę zakupową :) Przejrzałam prawie wszystkie sieciówki, ale wpadły mi w oko tylko trzy rzeczy. Na mojej liście znajdziecie także produkty kosmetyczne. Nie będę ich kupować stacjonarnie tylko zamówię je ze sklepów internetowych. Mam nadzieję, że zdążę to wszystko kupić. Jeśli jesteście ciekawe co wybrałam zapraszam poniżej :) Nie będzie to zbyt dużo rzeczy, ale więcej nie jest mi do szczęścia potrzebne :)

Pull&bear:


1.klik                                                                  2.klik                                                            3.klik

Kosmetykomania:












1.klik                                                     2. klik                                             3.klik
Ezebra:

1.klik                                                                       2.klik                                                                   
3. klik                                                                      4.klik

11 komentarzy :

  1. Pomadki z NYX kuszą i mnie. : ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wybrane i pogrupowane teraz tylko klikać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba sama kupię tą bluzę z pull&bear :D

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka cieni z makeup revolution "death by chocolate" jest moim must have na 2016 :)
    zapraszam do siebie :
    http://stylinga.blogspot.com/2016/01/91-nowa-nazwa-nowy-wyglad.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No własnie tak to jest z tymi wyprzedażami , że niby jest tego mnóstwo a tylko na pare rzeczy zwróci się uwagę :)
    Miłej podrózy do PL ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład Revlon też mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy, też się zastanawiam nad Eos :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Revlon, szczególnie za trwałość, jednak na co dzień polecam coś lżejszego typu Ingrid. Mnie również kuszą te pomadki z essence.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka