piątek, 29 stycznia 2016

Viva la Juicy La Fleur

Cześć :)

Przez ostatnie trzy miesiące zastanawiałam się nad zakupem perfum Juicy Couture. Trochę przerażała mnie ich cena, było mi szkoda wydać ponad 50 f na perfumy. Jednak będąc na lotnisku trafiłam na promocję niektórych zapachów od Juicy Couture. Miałam mały dylemat które wybrać, bo wszystkie pachną przepięknie. Jednak najbardziej spodobała mi się woda toaletowa Viva la Juicy La Fleur. W dalszej części postu dowiecie się dlaczego :)

Opis ze strony wizaz.pl :

Viva la Juicy La Fleur` jest woalem nowoczesnej kwiatowo - smakowej struktury `Viva La Juicy` – lśniący bukiet soczystych akcentów. Woda toaletowa łączy mandarynkę i dzikie jagody z mieszanką zroszonego wiciokrzewu, płatków gardenii i jaśminu. Charakterystyczne kremowo- smakowe nuty, przypominające oryginalny `Viva La Juicy` pozostają w tle, podczas gdy delikatny zapach otula skórę.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: mandarynka, czerwone jagody, lilia wodna
nuta serca: wiciokrzew, gardenia, jaśmin
nuta bazy: wanilia, karmel, drzewo sandałowe

Cena: 399zł / 150ml
Zacznę może od mniej ważnej części recenzji czyli od ceny. Woda toaletowa w UK kosztuje ok 40 funtów. Ja kupiłam ją na lotnisku w Manchesterze za 28 f.  Pierwszą rzeczą na jaką zwróciłam uwagę to flakonik. Jest on przeźroczysty, na nim znajdują się różowe kwiaty oraz złoty napis Viva La Juicy. Flakonik wykonany jest z grubego szkła. Zatyczka perfum jest kształcie diamentu, a na niej znajduję się różowa kokarda. Flakonik jest bardzo dziewczęcy i wygląda na prawdę uroczo. Dodatkowo perfumy znajdują się w różowym opakowaniu. Uwielbiam taką szatę graficzną perfum. Perfumy są bezbarwne.  To wszystko jeśli chodzi o dane techniczne :) Teraz najważniejsza część tego postu czyli zapach i ich trwałość. Jak wspominałam na początku w końcu znalazłam idealny słodki zapach. W tych perfumach wyczuwam mandarynkę i wanilię. Są to perfumy bardziej cytrusowe niż kwiatowe. Nie umiem niestety opisywać zapachów, więc musicie mi to wybaczyć ;) Są to perfumy idealne na wiosnę/lato. Są otulające i strasznie przypominają mi te dwie pory roku. Zapach jest świeży, orzeźwiający,subtelny. Perfumy nie są duszące, więc idealnie wpiszą się w wiosenny klimat. Zapach jest bardzo dziewczęcy, psikając się nimi przypominają mi się lata kiedy byłam nastolatką.Nie są to perfumy kobiece i na pewno nie nadadzą się na wieczorne wyjścia. Jeśli chodzi o trwałość to jestem pozytywnie zaskoczona. Jest to woda toaletowa, i bałam się że zapach ulotni się po godzinie, jednak nie w tym przypadku. Na ubraniu jestem je wstanie wyczuć na drugi dzień. Na skórze utrzymują się około 5 godzin. Jestem tym faktem pozytywnie zaskoczona. Będę to powtarzać w kółko, ale w końcu znalazłam idealny słodki zapach. Była to miłość od pierwszego psiknięcia.  Jeśli jesteście fankami słodkich, ale nie cukierkowych zapachów te perfumy są dla Was. Musicie koniecznie powąchać te perfumy. Serdecznie Wam polecam tą wodę toaletową.
Pozdrawiam :)








18 komentarzy :

  1. mam tą perfumkę :D pachnie obłędnie :D pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym tyle nawet chyba za nią nie dała :p
    Ładnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie znam produktu ani marki

    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale mega mnie ciekawi zapach :p.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszystk ood Juicy couture <3 znam ten zapach i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego nie znam zapachu, ale posiadam Viva la juicy Noir. Bardzo podpasował mi ich słodki zapach, przypuszczam, że zapach Twojej wody toaletowej też przypadłyby mi do gustu. Jeśli kiedyś na nią trafię to z pewnością zwrócę uwagę. :) Z resztą takich pięknych flakonów nie da się ominąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych perfum nie sprawdzałam, ale przy pierwszej okazji sprawdzę ten zapach :)

      Usuń
  7. Uroczo się prezentuje ten perfum :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tych perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapachu niestety nie znam, ale już sama buteleczka kusi ;d
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Nam ciężko dobrać perfumy od któych 'nie boli głowa' :P:P, z chęcią poznałybyśmy ten zapach :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, nie znam , ale musze sie zapoznac!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. buteleczka wygląda zjawiskowo :)
    zapraszam do mnie http://ionlycomehereafterdark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka