czwartek, 14 stycznia 2016

Mintishop- tangle teezer, Bania Agafii.

Cześć :)
Wczoraj przyszło moje zamówienie ze strony mintishop.pl. Zamówiłam trzy produkty do włosów i jedną maseczkę do twarzy. Zanim przejdę do zawartości, napiszę o przesyłce i samej paczce. Wybrałam formę płatności przelew na konto bankowe, a dostawa kurierem. Pieniądze wpłaciłam w poniedziałek, w środę otrzymałam wiadomość o wpłynięciu kwoty na nich konta. Paczkę z kosmetykami otrzymałam wczoraj. Jestem bardzo zadowolona z dostawy w ekspresowym tempie jak i przesyłki :) Gdybym zamówiła kuriera przesyłka byłaby na drugi dzień. Kosmetyki znajdowały się w kartonie, dodatkowo były zapakowane w papier z napisem i adresem strony. Dodatkowo produkty zawinięte były folią bąbelkową. Lubię dostawać paczki tak ładnie zapakowane. Teraz przejdę do najważniejszej części przesyłki :) Przez ostatnie trzy miesiące przeglądałam strony z produktami pochodzącymi z Rosji. Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tych kosmetyków i postanowiłam wypróbować produkty do włosów. Wybrałam balsam Agafii przeciw wypadaniu włosów. Niestety ostatnio moje włosy się buntują i zaczęły wypadać. O tym produkcie znalazłam sporo pozytywnych opinii i dlatego postanowiłam zamówić ten kosmetyk. Mam nadzieję, że to coś pomoże, oczywiście dam Wam znać czy były jakieś efekty. Kolejnym produktem jest Bania Agafii balsam do włosów odżywczo-regeneracyjny. O tym produkcie także znalazłam sporo pozytywnych opinii. Jeśli miałyście do czynienia z tym produktem to napiszcie mi czy były u Was jakieś efekty :)
Ostatnim produktem do włosów jest szczotka Tangle Teezer. Moją starą szczotkę miałam dwa lata. Niestety zaczęłam ją nosić w torebce i trochę się zniszczyła. Gdyby nie to na pewno posłużyłaby mi jeszcze kilka lat. Postanowiłam zamówić nową, a starą będę nosić w torebce. Wybrałam perłowo-różową szczotkę. Szukałam tego koloru na wielu drogeriach internetowych, a znalazłam tylko na mintishop. Zazwyczaj ten kolor był wyprzedany. Uwielbiam tą szczotkę i nigdy nie zamienię ją na żadną inną :) I ostatnim produktem w moim zamówieniu jest kosmetyk do twarz. Jest to produkt z Bania Agafii - maska do twarzy dziegciowa oczyszczająca. O tym produkcie także znalazłam sporo pozytywnych opinii. Mam nadzieję, że dobrze sprawdzi się na mojej twarzy. Nie wypisywałam Wam cen tylko zostawiłam linki pod zdjęciami. Jeśli miałyście jakiś produkt z mojego zamówienia to napiszcie czy warto było to kupić :)
Pozdrawiam :)




KLIK                                                                                                                   KLIK

KLIK                                                                                        KLIK

22 komentarze :

  1. Czekam na recenzję balsamu ponieważ rownież borykam się z problemem wypadania włosów. Kiedyś używałam innej wersji i byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zamierzam sobie kupić ten Tangle Teezer, słyszałam że jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczuszka, uwielbiam Tangle Teezer :) Dodam też na blogu swoją opinię, bo na poprzednim pisałam, więc tu też się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kupować w tym sklepie. Piękny blog, obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. TT mam, ale resztę bym sama chętnie poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mintishop, jak dla mnie najlepszy sklep internetowy, jeżeli chodzi o obsługę i wysyłkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać, że Minti na prawdę extra pakuje paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam TT, obecnie mam czarny, wcześniej miałam różową, ale po kilku latach trochę sie podniszczyła. Uwielbiam mintishop :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miłego testowania ;) uroczy TT, ja mam fioletowo-różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo chętnie przeczytam Twoją recenzję o tych produktach babci Agafii. Ostatnio sporo o nich czytałam, ale opinie są tak różne, że już nie wiadomo czego spodziewać się po tych produktach oraz który najlepiej wybrać. Szczotka Tangle Teezer chyba podbiła serca większości z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega świetne, TT najlepsza!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję tych kosmetyków rosyjskich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzje:)
    TT też mam i jest świetna:)
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/recenzja-kosmetykow-i-pedzli-z-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! :) Uwielbiam kupować w tym sklepie :))
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    Zapraszam również do mnie
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka