poniedziałek, 25 stycznia 2016

DRESSLINK WISHLIST

Cześć :)

Nie chcę się chwalić, ale przedwczoraj nawiązałam współpracę z dresslink (klik). Jestem szczęśliwa z tego powodu, że mój blog został zauważony. Myślę że każda z nas byłaby zadowolona i chciałaby aby ta współpraca cały czas się rozwijała. Każda nawet drobna współpraca cieszy :) Na tej stronie znajdziemy wiele świetnych rzeczy. Cały czas trwają promocje, tutaj znajdziecie więcej informacji: (klik), (klik).
Wracając do współpracy, miałam wybrać sobie rzeczy do 20 dolarów i stworzyć wishlistę. Przejrzałam asortyment tej firmy i wpadło mi w oko kilka rzeczy. Wybrałam czarną bluzę, która zachwyciła mnie swoim krojem, a najbardziej spodobał mi się zamek po boku. Jeszcze nie mam takiej rzeczy w szafie i dlatego ją wybrałam. Drugą i ostatnią rzeczą z tej strony jest koszulka. Spodobał mi się jej wzór z kotwicą oraz połączenie bieli z różowymi rękawami.
Mam do Was ogromną prośbę czy mogłybyście kliknąć w te dwie rzeczy. Byłabym Wam bardzo za to wdzięczna. Jeśli także będziecie potrzebować mojej pomocy, na pewno się odwdzięczę. Trochę się wstydzę Was o to prosić, ale bardzo mi zależy na tej współpracy :)
Pozdrawiam :)
klik                                                                                                           klik

Tutaj znajdziecie wiele więcej ciekawych ubrań : (klik)
klik                                                                                      klik



klik                                                                                                         klik

62 komentarze :

  1. Poklikane:)
    Mogłabym poprosić o poklikanie tutaj http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana oczywiście linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dziękuję za poklikanie u mnie i oczywiście poklikałam też u Ciebie.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane:), mi się podoba bluza z kotwicą:), w ogóle dresslink ma sporo fajnych rzeczy i niezłe ceny

    Pozdrawiam

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  5. jak z nimi współpracowałam to chcieli wishlistę z około 9 rzeczami :P jeśli to się zmieniło to fajnie :D
    poklikałam, ta bluza jest genialna, rzeczywiście ma świetny krój :3
    pozdrawiam :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluza jest rewelacyjna,
    Poklikałam i dziękuję za pomoc u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także serdecznie dziękuję :)
      Polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  7. Gratuluję współpracy i oczywiście z przyjemnością pomogę w rozwijaniu tej współpracy :) Bluza jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane zgodnie z obietnicą i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten sklep.Teraz zamówiłam w nim ubrania dla synka
    Poklikałam
    Obserwuję
    Mięłgo wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko poklikałam ;)

    Obserwacja za obserwację ? Ja już dodałam i czekam na rewanż ;P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna lista, wszystko poklikane :* Również obserwuje !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokliane. Poklikasz u mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza jest świetna, przymierzam się do jej kupna :)

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się że udało Ci się równiez nawiązać współprace! powodzenia oczywiście życze :) ta bluza tez mi sie bardzo podoba ale bałam sie jak bedzie wygladac na żywo więc jej jednak nie zamówiłam :D a ceny to np bluzka 6.91, druga bluzka 6,11 kurteczka 22,0
    hmm 5,60 bluza zielona :D ;***
    klikniesz tez u mnie? :d brakuje mi jeszcze niestety sporo wejść do kolejnej współpracy ;(
    http://marijory.blogspot.com/2016/01/wishlist.html :D z góry dziękuje ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane wszystko :D tu sie nie ma czego wstydzić :D
    mogłabyś się odwdzięczyć u mnie ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy na końcu w linkach ubrań nie powinnaś dokleić takiej cześci aby wiedzieli że to od Cb ?:D
    Czy nie dali ci ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to poprawiłam, źle wkleiłam linki :)

      Usuń
  17. no no ladna wishlista ;)

    naklikane ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy i już poklikane :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W przypadku zakupów internetowych zawsze martwi mnie, że jakość ubrań będzie rozczarowująca. Na zdjęciach wszystko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ten sweterek z podszyciem z białej bluzki - jest piękny w rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  21. czarna parka najbardziej mi się podoba

    ________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane wszystkie, bardzo podoba mi się ten sweterek z białą koszulą. Obserwuję i zapraszam:
    http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje współpracy:) Kliknięte!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluza z kapturem jest rewelacyjna!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna ta czarna bluza, jednak wolałabym by była rozsuwana, oczywiście to kwestia gustu. Kliknęłam w linki, mam nadzieję że ta współpraca przyniesie ci jakieś korzyści. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję współpracy, życzę powodzenia!:)

    www.radziszewskap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. po klikane
    gratuluje wspólpracy
    4.36
    5.60
    6.11
    6.61
    17.90
    22.90
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  28. co powiesz na wspólną obserwacje ja już teraz czekam na ciebie ;)
    daj mi znać , zę zaobserwowałaś jeśli można

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  29. poklikane! dziękuję za klikanie u mnie ;) http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikane wszystko :) Podoba mi się czarna bluza !
    Mogłabym prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście o TU? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta bluza karciana bardzo mi się podoba :)

    Oczywiście poklikałam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne ciuszki, ja także dostałam propozycje współprace, myślę nad rzeczami. Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikałam :) Będzie mi miło jeśli zechcesz mnie odwiedzić i się zrewanżować ;) Podoba mi się ta kurtka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka