środa, 16 grudnia 2015

Zamówienie z Wish.com

 Cześć :)
W tym tygodniu przyszły mi trzy ostatnie zamówienia ze strony wish. Ponad miesiąc temu zamówiłam zestaw 10 pędzli oraz dwa kijki do selfie. Zamówiłam tylko jeden a wysłali mi dwa. Jeden sprezentowałam siostrze a drugi zostawiłam dla siebie :) Kije dostałam w kartonowym opakowaniu. Dodatkowo były zabezpieczone folią bąbelkową i włożone w kopertę. Niestety nie zrobiłam zdjęć jak to wyglądało przed odpakowaniem. Jestem bardzo zadowolona z tego zamówienia, niestety trzeba bardzo długo czekać na przesyłkę. Kijek do selfie kosztował tylko dwa funty+1 funt przesyłki. Jest to na prawdę niewiele, a z tego co wiem w Polsce ceny tego produktu zaczynają się od 30 zł. Więc różnica jest całkiem spora, warto takie rzeczy zamawiać z chińskich stron. Kolejnym zamówieniem jest zestaw pędzli. W zestawie tym znajdziemy 10 pędzli, 5 do twarzy a kolejne pięć do makijażu oczu. Na pędzle czekałam ponad miesiąc, nie pamiętam niestety dokładnej daty. Każdy pędzel osobno zapakowany jest w folię. Zamówienie przyszło w kopercie bąbelkowej, Pędzle są dobrze wykonana, włosie jest bardzo miękkie i miłe w dotyku. Jeszcze ich nie używałam, ale na pewno Wam dam znać jak się sprawują i czy warto je zamówić. Cały taki zestaw kosztował trzy funty+1 funt wysyłka. Jestem bardzo ciekawa tych pędzli i od jutra zacznę je testować :) I już ostatnią rzeczą z tej strony jest zegarek. Wybrałam odcień rose gold, niestety na zdjęciu wyszedł inny kolor niż w rzeczywistość. Zegarek kosztował 2 funty, a przesyłka była za darmo.
I o to małe zamówienie ze strony wish. Jestem zadowolona ze wszystkich zakupionych przedmiotów. Polecam serdecznie Wam tą stronę, bo możemy znaleźć wiele tanich produktów.
Pozdrawiam :)





19 komentarzy :

  1. pędzle wyglądają ciekawie, zegarek też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzle mnie kuszą:)
    Zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle mam i jak dla mnie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne pędzelki i są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelków nigdy za dużo! Przedświąteczny buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zegarek :) Masz jakieś porównanie cen na tej stronie i na Aliexpress? Bo podejrzewam, że asortyment jest podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odkąd dostałam komplet pędzli nie wyobrażam sobie bez nich życia:) Tobie też na pewno posłużą:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze się wreszcie przełamać i zacząć zamawiać z tego typu stron. To samo jest u nas na all a cena dużo wyższa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle wyglądają fajnie. Kijki to dla mnie czarna magia - nie robię selfie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. też ma te pędzle, są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak sprawdzą się te pędzle. W mojej kolekcji mam kilka "chińczyków" które świetnie nadają się do rozcierania cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też z chęcią by,m sobie sprawiła ten kijek do robienia zdjęć- ale masz rację w Polsce trochę kasy trzeba za taki dać :/
    Czekam na efekty pędzli, czy jesteś z nich zadowolona, bo też planuję sobie takie sprawić :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek super! Sama jestem fanką złotych zegarków. Co do pędzli... Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten patyk do selfie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka