wtorek, 8 grudnia 2015

Zakupy- Grudzień.

Cześć :)
Grudzień będzie to miesiąc zakupowy na moim blogu. Zbliżają się święta i postanowiłam zrobić niespodziankę mojej rodzinie i wysłać im paczkę. Chciałabym Wam pokazać co postanowiłam im podarować. Na razie kupiłam same produkty do pielęgnacji. W tym poście także zobaczycie moje małe zamówienie ze strony Wish. Wish jest to strona bardzo podobna do Aliexpress. Jednak na tej pierwszej znajdziemy o wiele tańsze rzeczy. Druga zaleta tego sklepu jest taka, że możemy płacić na niej przez konto paypal. Na Aliexpress nie jest to możliwe. Wracając do zakupów z Wish zamówiłam dwie bransoletki i jeden pędzel. Nie chciałam zamawiać całego zestawu pędzli bo nie byłam pewna co do jakości. Mogę Wam już powiedzieć że pędzel jest świetny. Włosie nie wypada, dobrze się go czyści. Przypomina mi on kształtem pędzle z Real Techniques. Jestem zadowolona że go zamówiłam i czekam teraz na cały zestaw. Oczywiście napiszę później o tych pędzlach jak przyjdzie mi zamówienie i je przetestuje. I kolejne dwie rzeczy z tej strony to dwie bransoletki. Nie lubię tego typu dodatków i w mojej biżuterii znajdziecie tylko zegarki i łańcuszki. Jednak ostatnio złapałam fazę na takie dodatki. Pewnie niedługo mi to przejdzie, więc dlatego zamówiłam chińską biżuterię.
Teraz przejdę do zakupów dla mojej rodziny. Nie będzie tu nic szczególnego, bo na razie kupiłam tylko trzy żele pod prysznic, masło do ciała oraz papierowe foremki na babeczki. Nie są to jakieś fantastyczne prezenty, ale moja rodzina lubi takie rzeczy dostawać :) Wszystkie produkty kupiłam w sklepie home bargains. I każda rzecz kosztowała tylko jednego funta. Jest to dopiero początek moich zakupów i możecie się spodziewać kolejnych tego typu notek :)

Pozdrawiam :)






27 komentarzy :

  1. Ciekawe zdobycze i do tego po okazyjnej cenie. Lubię robić prezenty,w których jest sporo drobiazgów, które potem cieszą najbliższych. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne bransoletki <3 świetne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbia takie zakupowe posty :) pierwszy raz słyszę o sklepie Wish :D a co do EOS - nie jest niezbędny, fajny gadżet do smarowania ust i tyle :) + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetne zakupy, bardzo lubię przeglądać stronę
    wish, choć nigdy nic z niej nie zamawiałam, trochę się
    bałam czy wszystko na pewno byłoby dobrze z moim zamówieniem
    czy naprawdę jest taka cena jak sugerowana? ile wyniosła cię przesyłka?
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest zawsze taka sama, ja zamawiałam w funtach i koszt przesyłki wynosi 1 funt:)

      Usuń
  5. Świetne rzeczy, zwłaszcza ten żel do kąpieli :) a co do ceny to myśle ze normalna :D w anglii w funciaku tyle samo bys zapłaciła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości :) uwielbiam oglądać takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki wydają sie byc bardzo ładne ;)
    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne bransoletki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten żel z Original Source musi bosko pachnieć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się rozejrzeć za tymi pędzlami, słyszałam wiele bardzo pozytywnych opinii na temat "podróbek pędzli RT" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedziałam ze orginal source ma taki zapach <3 jestem fanką kokosowego, mago i maliny z wanilią :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zakupy, uwielbiam zapachy płynów orginal source ale niestety mam na nie uczulenie :(/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja większość prezentów kupiłam albo w październiku albo w listopadzie teraz zostało mi do kupienia tylko kilka drobiazgów. Co do chińskiej bizuterii ja uwielbiam zamawiac tam kolie bo są bardzo ładne i tanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy, prześliczne bransoletki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne bransoletki i pędzel świetny, wiele razy go już widziałam. Co powiesz na wspólną obserwację, daj znać u mnie na blogu http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pedzelek :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne bransoletki ♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli się zgadzasz, zaobserwuj i daj znać na moim blogu, gwarantuję Ci, że zrobię to samo :*
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka