czwartek, 3 grudnia 2015

Ulubieni- listopad

Cześć :)

Dopiero co na blogu pokazywałam ulubieńców października,a już przyszedł czas na listopad. Moi ulubieńcy są nie zmienni od kilku miesięcy. O dwóch produktach możecie już przeczytać na moim blogu wiec nie będę się  rozpisywać. Zostawię Wam linki do każdego produktu :)


Pierwszy mój ulubieniec to carmex w słoiczku do ust. Jest to mój ulubiony produkt na okres jesieni/zimy. W tym czasie moje usta strasznie się przesuszają i potrzebują ciągłego nawilżenia. Carmex dobrze je nawilża i zapobiega powstawaniu suchych skorek. Dzięki niemu usta nie pękają i nie mam problemow z spierzchniętymi ustami. Carmex pomógł mi także ostatnio przy opryszczce. Używałam go przez cały listopad, nigdzie się bez niego nie ruszałam. Będzie to mój ulubieniec najbliższe miesiące. Jeśli jesteście ciekawe więcej co o nim sądzę, zapraszam tutaj: klik .


Kolejnym ulubieńcem będzie błyszczyk z essence. Posiadam wersję matową w odcieniu velvet rose. Jest to odcień wpadający w brudny róż. Wreszcie znalazłam idealny kolor pasujący do mojej karnacji. Używałam tego produktu przez cały listopad, dzień w dzień :) Błyszczyk ma formułę matową, ale ani trochę nie wysusza ust. Ładnie wygląda na ustach, wtapia się w nie. Długo się na nich utrzymuje, a tego się po tym produkcie nie spodziewałam. Wystarczy jedna warstwa aby nadać naszym ustom ładnego koloru. Uwielbiam ten produkt i gościł on cały listopad na moich ustach. Więcej o tym produkcie dowiecie się tutaj: klik.


Ostatnim moim ulubieńcem listopada jest maseczka do twarzy. Produkt ten jest z firmy Beauty Formulas. Jest to maseczka z ogórka. Produkt dobrze nawilża moją skórę, oczyszcza ją. Cera po użyciu tej maseczki staje się pełna blasku. Skóra staje się także miękka i miła w dotyku :) Jest to mój ulubiony produkt tego typu. Maseczki z tej firmy kupuję w Poundland, dwie za 1 f. Nie wiem czy w Polsce dostępne są stacjonarnie, ale znalazłam je na stronie online z jednej aptek. Z tej strony możecie ją zamówić: klik.


Pozdrawiam :)


19 komentarzy :

  1. Carmex w sloiczku to mój kosmetyk obowiązkowy. Zawsze jego zapasy czekaja w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Carmexowi jestem wierna od pewnie już 10 lat i uważam, że to jeden z najlepszych produktów do ust jaki wymyślono :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Carmex jest mi oczywiście znany i lubiany :) Miałam wersję w tubce. Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie kupić Carmex. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam tylko o Carmexie. Ogólnie świetni ulubieńcy. :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Carmex również jest moim ulubieńcem. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię carmex ;) teraz akurat używam w tubce :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten błyszczyk z Essence dokładne w tym samym kolorze i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyznam się szczerze ze nigdy jeszcze nie używałam carmexa :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Z całego zestawienia znam tylko Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten błyszczyk, ale jakoś nie bardzo przypadł mi do gustu. Nie integruje się z wargami tylko tak dziwnie na nich się osadza. Wolę matowy błyszczyk z Manhattan. Szkoda, że je wycofali.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Carmexa, ale jeszcze zapakowanego, czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. It is such an amazing post, dear! Have a nice weekend:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wreszcie wypróbować te błyszczyki z Essence :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczki BF są dostępne w wielu drogeriach, ale na ten rodzaj jeszcze nie trafiłam, muszę koniecznie się za nią rozejrzeć :) Za Carmexem niestety nie przepadam, jego zapach mnie drażni, a i działanie nie w pełni satysfakcjonuje. Pokochałam za to masełka Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne ciekawostki!

    http://www.simplethingsbyjok.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka