czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie roku i postanowienia noworoczne.

Cześć:)

Nie miałam w planach zrobienia  podsumowania roku, ale ten rok wspaniały. Jednym z najważniejszych wydarzeń były narodziny mojego siostrzeńca. Przyszedł na świat w marcu. Ma na imię Antoni i jest moim oczkiem w głowie. Jest to taki mój mały skarb :) Patrzę cały czas jak dorasta i nabywa nowych umiejętności. Jestem z niego bardzo dumna :)
Kolejnym ważnym wydarzeniem w tym roku był przyjazd do Anglii. Mieszkam tutaj już 8 miesięcy. Na razie nie mam stałej pracy, ale planuję to zmienić w następnym roku ale o tym napiszę w postanowieniach na nowy rok. W tym roku postanowiłam zmienić swoje ciało i przez 8 miesięcy diety i ćwiczeń schudłam 12 kg. Nie jest to bardzo imponujący wynik, ale i tak jestem z siebie dumna. Starałam się odchudzać z głową i nie doprowadzić do efektu jojo. Na razie mi się to udało :)
Jeśli chodzi o prowadzenie bloga także jestem z siebie zadowolona. Miałam małe zwątpienie i chciałam usuwać bloga, ale przemyślałam kilka spraw i doszłam do wniosku że nie mogę żyć bez niego. Wydaja mi się że w miarę dobrze mi to wychodzi. Jest jeszcze kilka wydarzeń które mogę zaliczyć do udanych w tym roku, ale nie będę o nich wspominać. Wybrałam te najważniejsze :)
Przejdę teraz do postanowień na nowy rok. Pierwszym z nich to znaleźć sobie stałą pracę. Muszę trochę podszkolić mój angielski i w marcu zacznę szukać pracy na własną rękę. Kolejnym postanowieniem jest zdanie prawa jazdy. W styczniu lecę do Polski na jakiś czas i będzie to pierwsza rzecz za jaką się wezmę. Mam nadzieję, że mi się to uda i do końca 2016 roku zdam prawko. Oczywiście w nadchodzącym roku chciałabym jeszcze schudnąć około 10 kg. Planuję także regularnie ćwiczyć, przynajmniej 5 razy w tygodniu. Kolejnym moim postanowieniem jest założenie kanału na youtubie. Miałam to zrobić w tym roku, ale niestety nie wyszło. Jednak w 2016 roku na pewno to zrobię :)
Na koniec chciałabym Wam podziękować za to że śledzicie mojego bloga. Wiele to dla mnie znaczy i bardzo za to Wam dziękuje. Jeszcze chciałabym życzyć udanej imprezy sylwestrowej oraz wielu sukcesów w życiu jak i w blogowaniu w nowym roku :)

5 komentarzy :

  1. Życzę powodzenia !

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w nowym oku <3. Aż ja jestem z Ciebie dumna, że schudłaś tak dużo, motywacja najważniejsza!
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości w postanowieniach i szczęśliwego Nowego Roku :)
    Obserwuje
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka