wtorek, 22 grudnia 2015

Mini haul: Primark, Poundland, Superdrug+ zdjęcia co możemy znaleźć w Primarku.

Cześć :)
W ostatnim poście na blogu wspominałam że w tym miesiącu nie będzie już żadnych zakupów. Jednak wtedy nie wiedziałam, że moja siostra planuje zakupy w Primarku. Musiałam wykorzystać taką okazję i pojechałam razem z nią. Na szczęście nie kupiłam zbyt dużo rzeczy. Z ubrań wybrałam tylko bluzę a z dodatków skarpetki oraz zestaw gumek. Pierwszą rzeczą jaką wybrałam była bluza z białym napisem.Bluza od razu wpadła mi w oko po wejściu do sklepu. Kupiłam ją ze względu na kolor, w mojej szafie jest tylko jedna rzecz w  burgundowym kolorze. Bluza jest dobrze wykonana, zobaczymy jak będzie się nosić :) Zapłaciłam za nią 5 funtów, więc nie była ona jakoś droga. Kolejną rzeczą jaką kupiłam w primarku był zestaw pięćdziesięciu gumek do włosów. Często gubię takie gumki i dlatego postanowiłam kupić ich aż tyle. Mają przepiękne pastelowe kolory a takie uwielbiam. Nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Taki zestaw kosztował tylko 1 funt. Mam nadzieję że nie pogubię ich wszystkich od razu. Ostatnią rzeczą jaką kupiłam były skarpetki. Nie wiem czy u Was też tak jest, ale moja pralka zjada mi skarpety. Prawie po każdym praniu brakuje mi jednej od pary. Nie wiem dlaczego tak jest, ale nie ważne :) Kupiłam dwa zestawy skarpet. W jednym znajduje się siedem par i zapłaciłam za nie 3 funty. A w drugim znajdują się trzy pary za 2.50. Wiem, że skarpetki nie są zbyt ciekawe, ale chciałam Wam pokazać wszystko co kupiłam.
Przy okazji poszłam także do funciaka oraz drogerii superdrug. W pierwszym sklepie kupiłam dwie świece. Na razie stawiam na te tańsze świece, ale już niedługo planuję kupić jakiś zapach z Yankee Candle. Wracając do świec, już je paliłam i obydwie pachną przepięknie. Po świętach wybiorę się po więcej zapachów. W drogerii superdrug kupiłam tylko paletkę do konturowania z Makeup Revolution. Wybrałam odcień ultra fair 001. Postanowiłam zacząć konturować twarz. Jeszcze nigdy tego nie robiłam, ale mam nadzieję że szybko się nauczę. Paletka kosztowała tylko 3,5, nie jest to drogi produkt i dlatego go kupiłam. Nie chciałam kupować droższego produktu, a ten wydaje się być świetny dla początkujących :) 
I to tyle z moich niedzielnych zakupów. Na szczęście nie popadł mnie szał zakupowy. Nie wspominałam o tym na początku, ale udało mi się zrobić kilka zdjęć tego co możemy kupić w Primarku. Niestety nie zrobiłam ich zbyt dużo i jakoś też nie jest rewelacyjna. Szkoda, że legalnie nie można nagrywać i robić zdjęć w takich sklepach. Miałam szczęście, że ochroniarze nie zobaczyli tego co robię :)  Dodałam wszystkie zdjęcia jakie udało mi się zrobić :)
Pozdrawiam :)
























































21 komentarzy :

  1. Same wspaniałe rzeczy!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te płaszcze, torebki i buty.
    Ja tam bym się obkupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę taką świecę zapachową <3

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Primark. ;] Najchętniej bym tam zamieszkała. I pomimo, że wiele ciuchów nie zaskakuje jakością, to jednak mój płaszcz stamtąd wygląda jak nowy po ok. 2 latach noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Primark ma świetne ciuchy do zaoferowania , niestety w moim mieście nie ma tego sklepu , ale w przyszłości , na pewno będę robić zakupy w tym sklepie , bo są mega, bardzo spodobały mi się te sweterki kardigany :D

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że w Polsce nie ma Primarka. Można tam znaleźć naprawdę fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marzy mi się wizyta w Primarku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jechać do Primarka, ale plany nie wypaliły i teraz bardzo żałuję, bo widzę sporo perełek. Może po świętach się uda. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra ciuszki :) świetne jest to futerko :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu primarka nie ma w PL ?! :( :( A chciałam jechać do Berlina, ale coś plany się nie udały :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawiesiłam swoje oko na niektórych fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świece Chupa chups? Ja chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świecie wyglądają zachęcająco,a skarpetki to must have przy każdych zakupach w Primarku ;)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ta świeca musi przepiękne pachnieć <3 szkoda, ze w Polsce nia ma primarka/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie te rzeczy, znalazłabym tutaj coś dla siebie. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak mi jest smutno, że nie ma u nas Primarka :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym się kiedyś tam wybrać, szkoda że w Polsce nie ma tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja bym tam się wybrała... ja kupuje na Brytyjka.pl - tam też mają akcesoria i dodatki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka