sobota, 19 grudnia 2015

Haul zakupowy cz. 2

Cześć :)

Przychodzę do Was dzisiaj z ostatnimi zakupami w tym roku :) Na święta postanowiłam zrobić małą niespodziankę moim rodzicom i dziadkom. Wysłałam im skromną ale od serca paczkę. Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia jak to wszystko razem wyglądało. Tutaj znajdziecie pierwszą część tych zakupów: (klik). Na prezenty kupiłam produkty do pielęgnacji, perfumy oraz słodycze. 
Pielęgnacja naszej skóry jest bardzo ważna i o tym myślałam kupując prezenty. W tej paczce przeważają produkty do ciała. Postawiłam na żele pod prysznic oraz masła do ciała. Wybrałam sprawdzone i moim zdaniem świetne produkty. Pomyślałam także o włosach mojej siostry i postanowiłam kupić jej odżywkę z firmy Aussie. U mnie sprawdza się rewelacyjnie i mam nadzieję że moja siostra będzie z niej zadowolona. Mojemu tacie postanowiłam kupić żel pod prysznic z Adidasa oraz piankę do golenia. Nie jest to nic specjalnego, ale mój tata uwielbia dostawać takie rzeczy. Postanowiłam babci, mamie i siostrze kupić także perfumy. Nie są to markowe produkty, ale jakością dorównują perfumą z średniej a nawet wyższej półki cenowej. Wszystkie miałam i na prawdę są bardzo trwałe. Z tego co wiem są to podróbki znanych perfum. Perfumy przepięknie pachną i dlatego kupiłam je moim najbliższym. Nie zapomniałam także o moich psach i kupiłam im łakocie z Pedigree. Mam dwa psy i obydwa uwielbiają jedzenie z tej firmy. Siostra marzyła o kijku do selfie i postanowiłam spełnić jej marzenie. Mam nadzieję, że będzie zadowolona i prezenty jej się spodobają. Nie chciałam jej kupować żadnych ubrań, ponieważ w styczniu lecę do Polski i wtedy zabiorę ją na spóźnione świąteczne zakupy. Oczywiście nie mogłam wysłać paczki bez słodyczy. Mojej drugiej babci i dziadkowi wysłałam cukierki. Wybrałam dla nich mieszanką cukierków Celebrations oraz waniliowe cukierki. Dla drugiej babci wybrałam mieszankę słodyczy z Cadbury oraz cukierki toffee. Reszta słodyczy jest dla moich rodziców i siostry. Ja nie mogę jeść słodyczy więc oni muszą nadrobić za mnie :)  Mam nadzieję że mojej rodzinie przypadnie paczka i będą zadowoleni z tych skromnych prezentów :)
Pozdrawiam :)






15 komentarzy :

  1. fajne rzeczy kupiłaś! mniam narobiłaś mi smaka na słodkie haha

    buziaki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy

    zapraszam do mnie : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żele i kremy/balsamy Dove :) Rewelacja dla suchej skóry :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki zawsze są fajnym prezentem dla bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie liczy się cena, liczy się pamięć i gest ! na pewno wszyscy będą zadowoleni- że o nich pamiętałaś, że poświęciłaś czas :)
    świetne rzeczy, na pewno bardzo przydatne ! :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. ile słodkość! a ja wlaśnie siedze w domu i nic nie mam w zapasie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kosmetyki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem super prezenty! Kosmetyków pielęgnacyjnych używa każdy człowiek i nigdy się nie zmarnują. Mam ten krem do rąk z Dove i jest to jeden z moich ulubionych ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatne rzeczy, kosmetyki każdy z nas używa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiałaś wydać trochę pieniędzy, ale pomysł miałaś niesamowity! Świetne rzeczy !Ważne ,aby tylko trafić z kosmetykami w upodobania obdarowywanej osoby, bo inaczej jest słabo :(

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo tego, miłego testowania :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy wybrałaś i te słodycze haha :D
    Obserwuję ^^ i liczę na to samo

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka