sobota, 7 listopada 2015

Palmolive, Naturals, Pampering Touch

Cześć :)


Dzisiaj dość krótka, ale pozytywna recenzja mojego ulubionego żelu pod prysznic z Palmolive. Jest to mój pierwszy produkt tego typu  z tej firmy. Wybrałam wersję kokosową, wcześniej nie przepadałam za jego zapachem. Jednak to się zmieniło i mogę Wam powiedzieć, że ten produkt pachnie przepięknie. Nie jest on jakiś ostry czy nachalny, tylko bardzo delikatny i świeży. Żel ma bardzo kremową, nawilżającą konsystencję. Produkt nie wysusza skóry, po jego użyciu skóra staje się gładka i miła w dotyku. Zapach długo utrzymuje się na naszej skórze. Kąpiel zazwyczaj biorę wieczorem i mogę Wam powiedzieć że na drugi dzień skóra jest nadal nawilżona i czuję nadal zapach tego produktu. Jak dla mnie to duża zaleta i to zachęciło mnie do zakupu następnej butelki. Jego następnym plusem to, to że produkt dobrze się pieni, i łatwo go zmyć z naszej skóry. Żel także zawiera naturalne ekstrakty z kokosa i aloesu i wzbogacony jest w składniki w 100 % naturalne. Myślę, że to powinno Was zachęcić do zakupu tego żelu. Czytając skład byłam mile zaskoczona, ponieważ nie jest to jakiś bardzo chemiczny produkt. Żel jest bardzo wydajny, przy codziennym używaniu taką butelkę zużyłam w 1.5 miesiąca. Jego pojemność to 250 ml, czyli standardowa jak na takie produkty. Jego cena w Polsce to 8zł z groszami, w Uk dostaniecie go taniej bo jedynie 1 f.
Jak widzicie nie jest jest to długi post, ale to co chciałam Wam o nim przekazać, napisałam :) Nie jest to jakiś szczególnie ważny post, ale jest to świetny produkt i musiałam Wam o nim opowiedzieć. Serdecznie i z czystym sercem polecam Wam ten produkt.

Pozdrawiam :)




15 komentarzy :

  1. Uwielbiam palmolive ! zwłaszcza ze cena tez jest ok :D

    może wspólna obserwacja?
    pozdrawiam
    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie pasowały mi produkty tej marki, a pod prysznic używam kremowego żelu z Dove, więc jeśli będziesz szukała zamiennika to bardzo, bardzo polecam. Skóra po użyciu jest gładka, miękka i ten cudowny zapach utrzymujący się do kilku godzin!
    Brzmi jak lokowanie produktu, ale spokojnie nikt mi za to nie zapłacił haha :*

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ! :*
    Obserwujemy ?
    Zapraszam : http://oleksandrix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja kokosowa jest piękna, uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, był okej :)) Może wspólna obserwacja?
    Jeśli się zgadzasz daj znać u mnie, na pewno się odwdzięczę ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się pokuszę na ten produkt, zachęciłam mnie tą notką. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie nie bardzo lubię zapach kokosa. Ale kosmetyki z tej firmy uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam ponownie ! :D kiedy nowy wpis? :)))

    +mam jeszczę prośbę ! mogłbys kliknąc w linkiw moim najnowszym poście? będe mega wdzięczna!!! to naprawde ważne dla mnie a dla Ciebie to tylko chwilka :))

    http://marijory.blogspot.com/2015/11/przeglad-sklepu-choiescom.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię zapachu kokosa ;//
    Ja już obserwuje licze na cb :)
    Karlessblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach nie dla mnie, ale ogólnie tą firmę bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka