piątek, 13 listopada 2015

Focus&Fix eyebrow shaping kit.

Cześć :)
Nigdy nie narzekam na używane prze zemnie produkty. Mam szczęście  do kupowanych kosmetyków jak i do pielęgnacji, makijażu. Jednak tym razem nie udało mi się trafić. Paletka do brwi z make up revolution okazała się strasznym niewypałem.
Zestaw do brwi Focus&Fix eyebrow shaping kit kupiłam ponad 5 miesięcy temu w drogerii superdrug. Wybrałam wersję medium dark, która idealnie pasuję dla dziewczyn z ciemniejszymi włosami. W zestawie znajdują się trzy cienie w różnych tonacjach, wosk, pęsetka i aplikator. Po otworzeniu znajdziemy duże lusterko jak na taki mały zestaw. I to tyle plusów na temat tego produktu.
Niestety cienie są słabo na pigmentowane, muszę nakładać wiele warstw produktu, aby zauważyć jakąkolwiek zmianę na moim brwiach. Cienie strasznie osypują się przy aplikacji. Nie jest to duża wada, jednak po tym paleta nie wygląda zbyt estetycznie. Cienie nie są zbyt trwałe, na moich brwiach. Znikają po godzinie, nawet jak nałożę dużą ilość wosku i kilka warstw produktu. Może z moimi brwiami jest coś nie tak. Teraz testuję produkt do brwi z essence i jest na 100% lepszy od tego z MUR. Ostatnim minusem tego produktu jest opakowanie. Na pierwszy rzut oka wygląda rewelacyjnie, jednak strasznie się brudzi. Odbijają się na nim odciski palców, i trudno to doczyścić. Nie wygląda to zbyt estetycznie i na pewno nie zachęca do używania tego produktu.
Jak widzicie produkt okazał się sporym niewypałem. Nie chcę Was zniechęcać do tego produktu. U mnie się nie sprawdził, ale na Waszych brwiach może wyglądać super. Jeśli kiedyś go używałyście to napiszcie mi czy się u Was sprawdził. Z góry bardzo dziękuje za każdy komentarz i odwiedziny mojego bloga :)
Pozdrawiam :) 





10 komentarzy :

  1. ładne cienie



    Zapraszam do mnie : http://eskucinska.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do brwi używam zwykłe cienie do powiek, aktualnie z Bell. Sprawdzają sie świetnie. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze ich nie miałam okazji używać, ale teraz na pewno zastanowię się jeśli kiedyś wpadną w moje ręcę :)

    http://lifeeatfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kosmetyki z Makeup Revolution <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też do brwi używam cienie, tyle, że z FM :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych jeszcze nie miałam jak na razie chce skończyć ten z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja słyszałam o nim trochę dobrego, szkoda ,że tobie się nie sprawdził. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że się nie sprawdził ;/ ja używam korektor do brwi z Eveline i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A chciałam ją kiedyś zamówić... i dobrze, że sobie tą paletkę odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka