środa, 18 listopada 2015

Avon Far Away Bella

Cześć :)

Przeglądając wcześniej katalogi z Avon, nie zwracałam uwagi na perfumy. Zmieniło się to w momencie kiedy moja siostra podarowała mi flakonik Far Away. Od razu pokochałam ten zapach i trzy tygodnie temu postanowiłam zamówić tą samą buteleczkę perfum. Jednak moją uwagę przyciągnął inny flakonik Avon Far Away Bella. Trochę ryzykowałam zamawiając perfumy przez internet, ale na szczęście udało mi się trafić.
Zacznę od buteleczki, ponieważ jestem nią oczarowana. Flakonik ma owalny kształt i wykonany jest z grubego szkła. Są bardzo poręczne i łatwo je chwycić. Pierwsze co przyciągnęło moją uwagę to fioletowa kokardka. Uważam, że dzięki niej perfumy wyglądają uroczo i dziewczęco. Zatyczka jest białego koloru i ma kształt kuli.
Cena perfum w katalogu to 13 funtów lub 70 zł. W tym czasie w którym je kupiłam były one na promocji. Kosztowały 6.5 f i zamawiałam ten produkt z sklepu online. Trochę się bałam, że nie trafię z zapachem. Przed zakupem przeczytałam wiele opinii na ich temat, które także zachęciły mnie do ich zakupu. Od dawna szukałam słodkich perfum, i mogę Wam powiedzieć że te są idealne. Ich główna nuta zapachowa to mandarynka, która jest bardzo wyczuwalna w zapachu. Perfumy są bardzo słodkie tak jak ich podstawowa wersja Far Away. Produkt nie jest duszący, ani jakoś bardzo przesłodzony. Zapach jest bardzo elegancki i kobiecy a przy tym świeży. Długo utrzymuje się na skórze i na ubraniach. Wyczuwalny jest prawie cały dzień. Jest to woda perfumowana, i dlatego ich trwałość jest rewelacyjna. Wystarczy jedno psiknięcie, aby poczuć jego słodki intensywny zapach. Produkt ten idealnie pasuje na wieczorne, romantyczne wyjścia. Psikam się nimi do codziennie do pracy i w ogóle nie widać zużycia. Jestem zakochana w tym zapachu. Są to moje drugie ulubione perfumy na jesień/zima. Wcześniej nie byłam do końca przekonana co do produktów tego typu z Avonu.Z każdą kolejną buteleczką coraz bardziej ciągnie mnie do wypróbowania kolejnych zapachów. A jeśli chodzi o ten produkt to serdecznie Wam go polecam. Fanki słodkich, kobiecych perfum na pewno będą z nich zadowolone :)
Pozdrawiam :)






23 komentarze :

  1. Kupiłabym je już dla samego flakonika - wizualnie są piękne :)
    Nuty zapachowe również wpisują się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wąchałam kiedyś ten perfum i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie wody perfumowane z avonu są dobrej jakości :) Tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię perfumy Avon. Tanie, trwałe i duży wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam, ale musi miec udowny zapach :)
    zapraszam do siebie. Może wsp obs? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nich :( Ale dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post :)
    zapraszam do obserwacji :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa zapachu ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy o nich nie słyszałam! 70 zł to dobra cena, jesli perfumy tez takie są. Może się skuszę!
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś zamówię te perfumy:)
    Obserwuje
    jestemtynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zapachu nie czuję, ale flakonik piękny :) http://lifeeatfashion.blogspot.com/2015/11/ciagle-mao.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa butelka, ale nie znap tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam te zapach! Już nie zamawiam z Avon ale kilka lat temu cały czas używałam kulki Far Away, cudowny zapach! Teraz często go czuje od kogoś i myślę czy się nie pokusić na te perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się uroczo :) Czekam na czasy, gdy internet pozwoli na pokazywanie zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Flakonik wygląda bardzo zachęcająco, z pewnością kiedyś je zamówię :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pamiętam jakieś dobre 7 lat temu miałam jeden perfum z Avonu , pachniał prze prze cudnie - oczywiście teraz go już nie ma a nawet nie wiem jak się nazywał ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jeszcze nie miałam perfum Avonu, może jednak czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka