wtorek, 10 listopada 2015

Avon: far away bella, mgiełka do ciała.

Cześć :)
Planowałam pod koniec miesiąca zrobić zbiorczy haul, ale stwierdziłam że w tym miesiącu już nic nie kupię. Pokaże Wam dzisiaj moje zamówienie z Avon. Nie będzie to duży haul, bo zamówiłam jedynie dwa produkty. Będą to perfumy i mgiełka do ciała. Ostatnio polubiłam produkt o nazwie Avon, Far Away. Postanowiłam wypróbować kolejny zapach i tym razem postawiłam na Far Away Bella. Bardzo spodobała mi się buteleczka z fioletową kokardką. Perfumy te miały dużo pozytywnych opinii, więc dlatego postanowiłam je kupić. Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Jest słodki a zarazem delikatny. Perfumy zachwyciły mnie swoją trwałością, po 8 godzinach pracy nadal czułam ten zapach na sobie jak i na ubraniach. Flakonik ten kupiłam na promocji z 13f na 6.5f. Jestem nimi oczarowana, na pewno wspomnę o nich niedługo :)
Drugim i ostatnim produktem jaki zamówiłam to mgiełka do ciała. Pamiętam, że w gimnazjum i w pierwszych dwóch latach technikum w każdym katalogu zamawiałam ten produkt. Spróbowałam chyba wszystkich dostępnych zapachów, jednak zawsze powracałam do mgiełki truskawkowej. Z tego co pamiętam nie był to trwały produkt. Wiem, że od mgiełki nie mogę wymagać zbyt wiele, ale zapach ulatniał się po 10 minutach. Wydaje mi się, że poprawili trochę skład i trwałość, ponieważ po godzinie jestem w stanie wyczuć ten produkt. Bardziej na ubraniach niż na skórze, ale chociaż tyle. Tego produktu używam tylko wtedy gdy cały dzień siedzę w domu. Mgiełka nie była droga, bo kupiłam ją za 1f z 2.50f. Jak za tą cenę, nie będzie mi jej szkoda używać :)
Więcej w tym miesiącu nie będzie postów z zakupami. Ale za to w grudniu, będę Was cały czas męczyć takimi postami :)
Pozdrawiam :)





11 komentarzy :

  1. Mgiełka wygląda ekstra :)! I Twoja recenzja jest mi przyznam dosyć pomocna, bo zastanawiam się nad zakupieniem tej mgiełki magno/granat :). Ale jak mówisz, że poprawiły trwałośc to może się skusze ;)

    Zapraszam i licze na szczerą opinie o tym poscie. :)
    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/11/what-i-have-in-my-wardrobe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używałam często tych mgiełek z Avonu :) Są fajne szczególnie na lato
    Dzięki za obserwację :) Również obserwuję ;))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  3. Mgiełek z Avonu jeszcze nie miałam, ale ich perfumy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam już różne mgiełki z Avonu, tę również i bardzo mi się podobała. Perfum jeszcze nie kupowałam :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nic nie czuję jak wącham ekran komputera?! Dlaczego?!


    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej wersji Far Away jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tą mgiełkę, jest całkiem fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tą mgiełkę , i naprawdę ślicznie pachnie :D
    Również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo jak ja dano nic z avonu nie miałam :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka