piątek, 20 listopada 2015

Aussie Miracle Recharge, Shine Light Weight Conditioning Spray

Cześć :)
Może nie widać tego po mnie, i po moim blogu, ale jestem włosomaniaczką. Uwielbiam kupować i testować wszelkiego rodzaju produkty do włosów.  Jak wiecie kocham produkty z firmy Aussie i co jakiś czas kupuje nowe. Wszystkie produkty przepięknie pachną i świetnie działają na moje włosy. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić odżywkę właśnie tej marki Używam jej od ponad trzech tygodniu i mam o niej wyrobione zdanie. Nazwa tego produktu to Miracle Recharge, Shine Light Weight Conditioning Spray. Jest to odżywka mająca nadawać blask i połysk. Przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych. Odżywka ma białą, zbitą konsystencję. Nie jest ona płynna i przeźroczysta jak większość odżywek. Po spryskaniu nie widać jej na włosach, ale dla pewności produkt nakładam na dłoń i wcieram ją we włosy na całej długości. Stosuje ją na suche oraz mokre włosy przed ich rozczesywaniem. Produkt ułatwia mi tą czynność a w cale nie musi, więc jest to dla mnie duże zaskoczenie. Odżywka nadaje blask moim włosom. Błyszczą się cały dzień i wyglądają na bardzo zdrowe. Patrząc na skład bałam się że odżywka będzie obciążać moje włosy. Jednak jestem mile zaskoczona, ponieważ tego nie zrobiła. Produkt odżywia moje włosy i wygładza je. Nawilża moje włosy, a na tym mi najbardziej zależało. Mam problem z suchymi włosami i cieszę się, że ten produkt pomaga mi z tym problemem. Może to mało ważna informacja, ale produkt przepięknie pachnie. Zapach przypomina mi gumę balonową, a co najważniejsze długo utrzymuje się na włosach. Zazwyczaj stosuję ją rano, ale do wieczora zapach wyczuwalny jest na włosach. Cena tego produktu to 4,5 za 250 ml. W Uk możemy ją dostać w każdej drogerii, w Polsce produkty Aussie znajdziemy w Rossmannie.
Pozdrawiam :)




16 komentarzy :

  1. Lubię odżywki w sprayu, zwłaszcza ułatwiające rozczesywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety rozczarowała ta odżywka a zapach był słabo wyczuwalny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przetestować tę odżywkę na moich włosach, bo właśnie szukam jakieś dobrej :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się świetna, chętnie ją przetestuję na moich włosach :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach ich produktów, niestety po tym jak dostałam od niego uczulenia tylko wącham w sklepie jak mam okazje, użyć się już boje.

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że blog pozwala Tobie rozwijać swoją pasję :) Twój blog jest cudowny , widać,że każdy post jest przemyślany i wykonany idealnie :)
    oby tak dalej !!
    byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w nowym poście :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie znam produktu i marki

    _____________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu ani marki ale uwielbiam ogólnie kupować rzeczy dzięki którym mogłabym zmienić swój kolor włosów, no oprócz farb...


    Pozdrawiam SharpeeE ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też uwielbiam testować wszelkie produkty do włosów;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy, ale bardzo mnie kuszą :) Ten zapach gumy balonowej :D Muszę w końcu spróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to zdecydowanie coś dla mnie! Będę czaić się na jakąś promocję :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także kocham produkty marki Aussie :) Są wręcz stworzone dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie te kosmetyki :)
    zapraszam na nowy post: http://locastrica.blogspot.com/2015/11/etui-od-etuopl.html :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam z Aussie kilka kosmetyków do stylizacji włosów i są genialne! W zapasach czeka jeszcze szampon i odżywka, ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam wiele dobrego o produktach tej marki, ale sama jeszcze nie miałam okazji ich stosować. Może w końcu się skuszę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka