sobota, 17 października 2015

Ulubione kanały na youtube.

Cześć :)


Przedstawię Wam dzisiaj moje ulubione youtuberki, które śledzę od dłuższego czasu. Wszystkie są polkami na pewno większość Wam znana :)


Boogiesilver śledzę już od roku. Na jej kanał trafiłam dzięki Karolinie z kanału Stylizacje. Od razu Ją polubiłam i dalej oglądam. Paulina wydaje się być świetną dziewczyną. Każdy jej film sprawia mi radość. Na każdym filmie jest uśmiechnięta i na luzie podchodzi do tematu. Dzięki niej bardziej polubiłam siebie i zaakceptowałam swój wygląd. Jeśli nie znacie jej kanału to na prawdę Wam go polecam :)


Drugą, bardziej Wam znaną youtuberką jest Karolina z kanału stylizacje. Oglądam ją od trzech lat, i jak do tej pory ją uwielbiam. Jest ona moim numerem jeden. Jest filmiki są bardzo profesjonalne, ale przy tym zabawne i na luzie podchodzi do tematu. Widać, że sprawia jej to radość i zna się dobrze na tematach kosmetycznych. Jestem jej wielką fanką i mam nadzieję, że kiedyś ją poznam :)

Kanał Justyny i Kasi z loveandgreatshoes znalazłam przez przypadek. Oglądam je od pół roku. Widać, że między nimi jest prawdziwa przyjaźń. Super się uzupełniają dzięki czemu ich każdy filmik sprawia mi przyjemność. Podchodzą na luzie do tematu i widać,że są zadowolone z swojego kanału. Jeśli je nie znacie to na prawdę Wa polecam ich kanał.
Już ostatnią moją ulubioną youtuberką jest Ewa z Red Lipstick Monster. Jej kanał to mistrzostwo świata. Jest rewelacyjna w tym co robi i widać, że to kocha i zna się na tym co robi. Oglądam ją od dwóch lat, uwielbiam jej makijaże i tutoriale. Jest sympatyczna i wydaje się szalona. Cieszę się że wydała książkę którą z pewnością niedługo zamówię :)

Oglądam wiele kanałów na youtube, gdybym miała wypisać wszystkie ten post nie miałby końca. Wybrałam te najlepsze moim zdaniem. Jeśli Wy też macie swoje ulubione napiszcie mi nazwy kanałów. 
Pozdrawiam :)

7 komentarzy :

  1. ja lubię panią ( ta ostanią)

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też je wszystkie oglądam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa I Karolina najlepsze! Ja bardzo lubię również Olciiak i Olę (z dawnego kanału Alex There).

    dominikaaniedbalfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te kanały, ale subskrybuję tylko RedLipstickM0nster :P
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. RLM chyba każdy zna i uwielbia! :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka