niedziela, 25 października 2015

Ulubieńcy października: carmex,palmolive,zoella,aussie.

Cześć :)

Do końca października zostało tylko kilka dni, więc postanowiłam dodać post o ulubieńcach tego miesiąca. W moich ulubieńcach znajdziecie 4 produkty kosmetyczne. Będą to perfumy od Zoelli, balsam do ust carmex, żel pod prysznic z palmolive oraz odżywka w sprayu Aussie. 
Balsam z firmy carmex często pojawiał się w ulubieńcach. Na moim blogu możecie znaleźć recenzję tego produkty (klik). Jest to mój ulubiony produkt do ust. A na okres jesień/zima jest to mój niezbędnik na te pory roku. Moje usta w tym okresie przechodzą trudny okres. Strasznie się przesuszają, przez co pojawiają się suche skórki. Carmex świetnie nawilża moje usta, wygładza. Działa leczniczo na nie, dzięki zawartości mentolu w składzie. Używam tego produkty codziennie i dlatego znalazł się w ulubieńcach. Kocham ten produkt i nie wyobrażam sobie pielęgnacji ust bez tego balsamu.
Kolejnym ulubieńcem październikowym stał się żel pod prysznic z firmy Palmolive. Mój aktualny zapach jakiego używam to kokos. Żel ma bardzo przyjemną kremową konsystencję. Zapach jest bardzo delikatny, ale długo utrzymuje się na skórze. Skóra po jego użyciu staje się gładka i miła w dotyku. Jestem zakochana w tym produkcie i na pewno nie jest to moje ostatnie opakowanie. Żel ma wiele zalet, ale nie jest drogi. Produkt w Anglii kosztuje 1f i znalazłam go w funciaku. 
Przedostatnim ulubieńcem miesiąca są perfumy od Zoelli. Jestem jej wielką fanką i postanowiłam wypróbować wszystkie jej produkty. Jest to mój drugi produkt z serii Tutti Fruity. Pełna nazwa perfum to Zoella Lets Spritz Body Mist. Jestem zauroczona tym produktem. Pierwsze co w nim mi się podoba to buteleczka. Jest zwykła,ale bardzo w stylu Zoelli. Perfumy są koloru różowego i przepięknie pachną. Jest to słodki delikatny zapach, a takie najbardziej mi odpowiadają. Perfumy kosztują 8 funtów, a ich pojemność to 45ml. Produkt nie jest jakoś trwały, bardziej przypomina mi to mgiełkę. Wyczuwalny jest do trzech godzin na skórze jak i na ubraniu. Jednak mi to nie przeszkadza i codziennie psikam się tym zapachem. Jest to mój drugi ulubiony produkt zapachowy na okres jesieni i zimy. 
Ostatnim ulubieńcem w tym poście stała się odżywka do włosów z firmy Aussie. Moja miłość do tej firmy nie zna granic. Każdy produkt jaki stosowałam okazał się strzałem w dziesiątkę. Ani razu nie zawiodłam się na tej firmie. Pod koniec września w drogerii Superdrug kupiłam odżywkę w sprayu. Jej pełna nazwa to Miracle Recharge Shine Lightweight Conditioning Spray. Jest to mgiełka do włosów nadająca blask i połysk naszym włosom. Jest to mój najlepszy produkt tego typu. Odżywka nie tylko sprawia, że włosy są błyszczące ale także ułatwia rozczesywanie włosów. Rozpylam ją na wilgotne włosy, po czym rozczesuje je. Produkt nie skleja i nie obciąża moich włosów. A tego się zawsze boję przy używaniu nieznanych mi produktów. Odżywka jest na prawdę świetna i robi to co ma robić. Jej jedną z głównych zalet jest zapach. Produkt przepięknie pachnie i jest długo wyczuwalna na włosach. Może jej cena nie zachęca do zakupu, ale myślę że warto ją wypróbować. 
Pozdrawiam :)






10 komentarzy :

  1. Jejku, też chciałabym przetestować perfumy od Zoe, bo na pewno są cudowne :)

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  2. carmex jak dla mnie niezastąpiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ciekawe perfumy kiedy je spotkam na pewno po wącham ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kosmetyki wiekszosc używana przez nas :) Moze wspolna obserwacja ?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam wiele dobrego o tym balsamie do ust i muszę w końcu go kupić, ale jeszcze nigdy go nie widziałam w żadnym sklepie;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wybór, pewnie coś wypróbuję :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można dostać perfumy Zoelli? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostepne w Uk w drogerii superdrug, w Polsce niedostepne :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka