sobota, 24 października 2015

Haul: shein, adidas, palmolive, dove.

Cześć :)


Przychodzę do Was z postem na temat moich ostatnich zakupów. W tym miesiącu poszalałam i kupiłam kilka rzeczy. To już będzie mój ostatni post na ten temat do końca roku. Moje konto trochę zmalało więc muszę zacząć oszczędzać:)
W tym tygodniu przyszły do mnie dwie paczki. Od dawna szukałam klasycznych czarnych adidasów. Przejrzałam wszystkie sklepy z obuwiem i wybrałam buty z działu dziecięcego z marki Adidas. Model obuwia to Dragon Junior. Buty zamówiłam ze sklepu JD Sport. Zapłaciłam za nie 38 funtów razem z przesyłką. Mój rozmiar buta to 5 czyli 38. I jak wcześniej wspominałam zamówiłam je z działu dziecięcego. Jeśli macie mały rozmiar buta to warto sprawdzić asortyment na tym dziale, ponieważ buty są o wiele tańsze.
W butach już chodziłam i mogę Wam powiedzieć, że są bardzo wygodne. Kolejnym moim zakupem są dwie koszulki. Zamówiłam je ze strony shein, było to moje pierwsze zamówienie z tego sklepu. Jestem zadowolona z tego zakupu i koszulki są świetnie wykonane. Obydwie są w rozmiarze XL, są trochę za duże, ale lubię takie rzeczy i mi to nie przeszkadza. Jedna jest w kolorze szarym z neonowo-różowym napisem, a druga czarna z biały napisem. Uwielbiam takie kolory jeśli chodzi o T-shirty. Koszulki były na przecenie i za dwie+przesyłka zapłaciłam 15 funtów. Nie jest to dużo jak za takie rzeczy.
Już dwie ostatnie rzeczy które chcę Wam pokazać to żel pod prysznic i mydło w płynie. Pierwszy produkt jest z firmy Dove a drugi z Palmolive. Obydwa produkty przepięknie pachną. Zapachy są bardzo delikatne a takie najbardziej lubię. Wiem, że mydło to nie jest to ciekawa rzecz do pokazania, ale chciałam żeby znalazło się w tym poście :)
Pozdrawiam :)







11 komentarzy :

  1. Fajne koszulki no i buty rewelacyjne :)

    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście ? :)
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html
    Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulki najlepsze ;)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego używania produktów życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny haul. Bluzy są śliczne. Mam nadzieję, że buty będą służyć Ci dłuższy czas :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny haul, super rzeczy ;))
    Te buty są genialne!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Megaa buty!:))
    Super zakupki :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta czarna bluzeczka ;)
    Poklikałabyś u mnie w najnowszym poście? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubionych żeli pod prysznic, pięknie pachnie. A co do butów to widzę ze masz taka sama strategie jak ja, tez kupuję buty na dziale dziecięcym. :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten żel pod prysznic *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka