sobota, 3 października 2015

H&M-mini zakupy

Cześć :)

Kompletowanie garderoby na jesień/zima wciąż trwa. Ostatnio zrobiłam małe zamówienie ze sklepu online H&M. Przesyłka doszła dość szybko, ubrania zamawiałam w niedzielę a w środę paczka była już w domu. Kupiłam na razie trzy rzeczy: koszulkę, spodnie oraz bluzę. Bałam się, że nie trafię z rozmiarem, ale udało mi się dobrze wybrać. Bluza ma rozmiar l, ale wydaje mi się że jest to xl. Na mnie jest troszkę duża, ale lubię rzeczy oversize. Spodobał mi się napis na tej bluzie i jej kolor. Koszulka jest w rozmiarze l i jest na szczęście luźna. Nie lubię opinających rzeczy i ubrań z dużym dekoltem. T-shirt jest w szarej tonacji, a takiego właśnie brakowało w mojej szafie. Jeszcze planuję zamówić kolor czarny i biały. I już ostatnią rzeczą z mojego zamówienia są jeansy. Zamówiłam rozmiar 29 czyli na rozmiar Uk 14 i jest to XL. Spodnie są idealne, dobrze leżą i podoba mi się ich odcień. Od dawna takich szukałam i cieszę się, że je zamówiłam. Spodnie są z wysokim stanem, więc bardzo mnie to cieszy.  I to tyle z mojego zamówienia z tej strony. Pierwszy raz zamawiałam coś na Hm i trochę się bałam o rozmiary. Mierzyłam się przed zakupem, ale i tak czekałam w niepewności czy dobrze wybrałam. Jestem bardzo zadowolona z zamówienia. Jeśli chodzi o wysyłkę to była ona darmowa, i paczkę do mojego domu przywiózł kurier. Na pewno nie będzie to ostatnie zamówienie z tego sklepu.

Pozdrawiam :)





10 komentarzy :

  1. Świetne rzeczy ;)
    Szary t-shirt jest świetny, taki zwyczajny ;)

    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, uwielbiam h&m :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę sobie kupić takie spodnie z wysokim stanem, może też zrobię to w H&M ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. H&M moja ulubiona firma ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chodzę po dziecięcym H&Mie i czasem można znaleźć coś fajnego i w niższej cenie niż na dziale damskim. :)
    Fajne rzeczy wybrałaś, spodnie na pewno będą Ci służyć bo H&M ma je dobrej jakości i są przede wszystkim wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam że h&m ma dostawy do domu, fajna opcja! ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię zwykłe bluzeczki z H&M :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka