niedziela, 11 października 2015

Cafe de bain- Coconut Macaroon

Cześć :)
Nie przepadałam wcześniej za kokosowymi produktami, na szczęście się to zmieniło :) Miesiąc temu w drogerii Superdrug kupiłam żel z firmy Cafe the bain. Pierwsze co przykuło moją uwagę to opakowanie. Myślałam, że będzie to drogi produkt, jednak jak się okazało nie był. Jego cena to 3f, jednak jak zauważyłam często jest w promocji za 2f. Jego pojemność to 250ml. Mamy do wyboru cztery wersje zapachowe: kokosową, waniliową, malinowo-różaną i wiśniowo-orzechową. Ja skusiłam się na zapach makaroników kokosowych. Wracając do opakowania jest ono w pastelowym niebieskim kolorze. Produkt nie zawiera pompki, ani dozownika. Aby wydostać żel, należy nacisnąć na opakowanie. Nie jest to wygodny sposób, ale da się to przeżyć. Konsystencja produktu jest gęsta i kremowa, a taka najbardziej mi odpowiada. Żel dobrze się pieni i oczyszcza naszą skórę. Skóra po jego nałożeniu staje się gładka i nawilżona.Żel nie podrażnił mojej skory, ani jej nie wysuszył. Mam ją bardzo wrażliwą i boje się testować nowe kosmetyki. Produkt przepięknie pachnie kokosem. Od razu pokochałam ten zapach, nie jest przytłaczający tylko bardzo delikatny. Produkt  wyczuwalny jest na skórze przez kilka godzin. Żel jest bardzo wydajny, używam go od miesiąca i nadal nie widać denka. Jeśli chodzi o jego dostępność to możemy go kupić w Superdrug, lub na internetowych angielskich drogeriach. Niestety kosmetyki z tej firmy nie są dostępne w Polsce. Mam nadzieję, że kiedyś będą :) Podsumowując jest to mój ulubiony produkt pod prysznic. Jak go skończę kupię kolejne zapachy. Żel nie zapycha skóry, dobrze ja nawilża a tego oczekuję od takich produktów. Uwielbiam kupować nowe produkty przeznaczone do kąpieli. Jest to moje drugie uzależnienie zakupowe. Pierwsze to produkty do ust, ale staram się z tym walczyć :)
Pozdrawiam :)







7 komentarzy :

  1. Ja uwielbiam wszystko co pachnie i smakuję kokosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokosa !! ♥♥♥
    http://romanovvska.blogspot.com/
    NOWY POST ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Już samo opakowanie skradło moje serce! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. na sam widok oczy mi się zaświeciły *_* samo opakowanie przyciąga nieziemsko, a co dopiero zapach...
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka