sobota, 31 października 2015

Aussie Miracle Moist Shampoo

Cześć ;)

Wiem, że to co Wam teraz powiem okaże się nudne i pewnie o tym wiecie, ale uwielbiam produkty z Aussie. Produkty z tej marki stosuję już od 6 miesięcy, i jestem zakochana w ich asortymencie. Nigdy nie miałam lepszych kosmetyków do włosów. Wszystkie szampony i odżywki jakie do tej pory stosowałam okazały się strzałem w dziesiątkę. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję  Aussie Miracle Moist Shampoo. Zapraszam do czytania i zapoznania się z moim zdaniem na jego temat :)
Aussie Miracle Moist Shampoo jest to produkt przeznaczony dla posiadaczek włosów suchych i zniszczonych. Moje włosy nie są jakoś bardzo zniszczone, ale w okresie jesień/zima strasznie się przesuszają. Szampon zawiera ekstrakt z orzechów macadamia, co dobrze wpływa na nasze włosy. Produkt ma za zadanie nawilżyć nasze włosy oraz nadać im blask. Jego pojemność to 300 ml, a cena tego szamponu to 3.50 f. W Polsce możecie go dostać za 25 zł z groszami. Nie wiem dokładnie ile on kosztuje, ale na pewno w granicach dwudziestu paru złotych. 
Teraz najważniejsza cześć tego postu, czyli jego działanie na moje włosy. Szampon nawilża moje włosy, oraz nadaje im blask. Odżywia je i dobrze oczyszcza, a to jest dla mnie najważniejsze :) Produkt dobrze się pieni, oraz łatwo się go spłukuje z włosów. Włosy po umyciu stają się miękkie, śliskie i miłe w dotyku. Taki efekt najbardziej najbardziej lubię. Szampon nie spowodował przetłuszczania się włosów i nie obciążył ich. Produkt ułatwił w pewnym stopniu rozczesywanie włosów, ponieważ nie plącze ich podczas mycia. Szampon ma stosunkowo gęstą konsystencję. Łatwo się go aplikuje i nie spływa z włosów. Jeśli chodzi o kolor produktu to ma on żółtą barwę. Zapach jest bardzo charakterystyczny, ponieważ przypomina mi gumę balonową. Utrzymuje się on na włosach cały dzień, uważam to za jego zaletę. Nie każdej z nas przypadnie ten zapach, ale warto go powąchać i się przekonać. Butelka produktu wykonana jest z nieprzeźroczystego plastiku, jak większość produktów tego typu. Opakowanie zakończone jest koreczkiem, przez który wydobywa się produkt. Jego otwór jest bardzo mały, więc nie przesadzimy z ilością wyciskanego szamponu. Produkt jest bardzo wydajny, stosuję go od miesiąca i nie zużyłam nawet połowy. Włosy myję co dwa dni, i zawsze nakładam sporą ilość produktu. Bałam, że zużyję go dosyć szybko, ale jestem pozytywnie zaskoczona. Na pewno nie jest to moje ostatnie opakowanie. 
Jak widzicie, szampon jak dla mnie nie posiada żadnych wad. Nie będę Wam polecać jakoś bardzo tego szamponu, a to tylko dlatego że każda z nas ma inne oczekiwania wobec takich produktów. Jeśli jesteście ciekawe czy na prawdę działa to go kupić i spróbować. Moje włosy uwielbiają ten produkt, z resztą ja tak samo. Jestem zadowolona z jego zakupu i na pewno zainwestuję w drugą buteleczkę. 
Pozdrawiam :)








7 komentarzy :

  1. Hej hej :) ciekawią mnie te produkty ale jakoś zawsze ciężko mi wydać na nie te kilka złotych więcej niż moi ulubieńcy :) a jak sobie radzi ten szampon ze zmywanie olei?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze produktow tej firmy ale chyba przy kolejnej wizycie w drogerii sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieś o tej marce. Dzięki. Zapraszam do mnie www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygują mnie te kosmetyki bo zbierają różne opinie :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę je wypróbować ! :) Zdecydowanie ;)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tej firmy i nie jestem jeszcze skuszona, jakoś słabo mnie interesuje ich asortyment. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka