czwartek, 10 września 2015

Ziaja Med, trądzik różowaty.

Cześć :)

Od ponad dwóch lat walczę z trądzikiem. Jednak z dnia na dzień jest coraz lepiej. Moja cera nie jest idealna, ale uwierzcie mi, że po dwóch latach walki jestem zadowolona z efektów. Zostały mi nieliczne blizny po trądzikowe i lekkie przebarwienia. Co jakiś czas wyskakują mi nowe niedoskonałości jednak na krótki okres czasu. Jest to zasługa kremów na receptę jakich używam i jednego produktu który może kupić każda z Was. A tym kremem jest Ziaja Med, krem na trądzik różowaty. Ziaja Med jest to seria dostępna w Aptece i w sklepach firmowych Ziaja.
Krem  ma za zadanie redukować podrażnienia, łagodzić zmiany trądzikowe. I na wstępie mogę Wam  powiedzieć, że to robi :) Krem ma żółtą, tłustą, konsystencję. Produkt jest bezzapachowy, i to uważam za jego zaletę. Krem lekko nawilża moją skórę i nie zapycha jej. Produkt wygładza cerę i nie powoduje powstawania nowych niedoskonałości. Nie przetłuszcza mojej skóry, a to się często zdarza przy używaniu tego typu produktów. Krem rozjaśnił moje przebarwienia i blizny, a tego się po nim nie spodziewałam. Produkt jest bardzo lekki i nie tworzy tłustej warstwy na mojej twarzy.
Krem zamknięty jest w plastikowej, poręcznej tubie. Wydobycie produktu nie sprawia mi żadnego problemu. Krem jest w małej pojemności, dzięki temu możemy go zabierać w podróż. Jak wcześniej wspominałam możecie go kupić w Aptece. Jego koszt to 12zł za 50ml, więc jego cena jak najbardziej przemawia do zakupu. Serdecznie polecam Wam ten produkt :)
Pozdrawiam :)







6 komentarzy :

  1. na szczescie faza tradzikowa u mnie za mna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam problemu z tym schorzeniem. Super, że sprawdza się. Pozdrawiam Cię serdecznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja odpukać nie mam z trądzikiem problemu ale za to walczę z prosakami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam ten sam krem,tylko z zielonym paseczkiem,również bardzo dobry :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka