wtorek, 15 września 2015

Top 3- Pielęgnacja ust.

Cześć :)
W tym poście przedstawię Wam moją najlepszą trójkę produktów przeznaczonych po pielęgnacji ust.
A będzie to masełko z nivea, carmex oraz kissy missy od Zoelli. Moja przygoda z masełkami z nivea rozpoczęła się dwa lata temu. Moim pierwszym i chyba najlepszym z wszystkich dostępnych okazało się bezsmakowe i bezzapachowe masło. Produkt świetnie nawilża moje usta, to zasługa jego tłustej konsystencji. Efekt nawilżonych usta utrzymuje się przez 7 godzin. Masełko wygładza moje usta, po nałożeniu balsam nie skleja ich. Regeneruje popękane usta, pomaga w likwidacji suchych skórek.  Na noc nakładam sporą warstwę i rano budząc się moje usta są miękkie i nawilżone. Jest wielką fanką tego masełka i serdecznie Wam go polecam. Kolejnym świetnym produktem do ust jest carmex w słoiczku. Moje usta po jego użyciu stają się miękkie i doskonale nawilżone. Balsam nie podkreśla suchych skórek. Szybko regeneruje popękane usta. Balsam kojąco działa na moje wargi, to dzięki zawartości mentolu w jego składzie. Niektórym Wam może przeszkadzać efekt mrowienia, jednak mi on bardzo odpowiada. Produkt stosuje przeważnie jesienią i zimą, kiedy temperatury nie sprzyjają moim ustom. Zazwyczaj w zimę moje usta są w tragicznym stanie, jednak ten balsam pomaga mi je zregenerować. Lubię ten produkt i z czystym sercem Wa go polecam :)
Już ostatnim produktem z mojej najlepszej trójki jest balsam od Zoelli. Używam go od niedawna, jednak od początku działa świetnie. Recenzję tego produktu możecie znaleźć na moim blogu, jeśli jesteście ciekawe więcej to zapraszam tutaj: klik. Jak w przypadku poprzednich balsamów, nawilża moje usta. Nie jest to super nawilżenie jakie reszta daje, ale i tak jestem zadowolona. Od poprzednich różni się tym, że barwi moje usta. Jedna warstwa daje delikatny kolor, po nałożeniu dwóch odcień jest taki sam jak w słoiczku. Balsam nie podkreśla suchych skórek. Schodzi równomiernie z moich ust, nie zostawiając plam. Jednym z jego minusów jest to, że produkt nie jest dostępny w Polsce. Możemy go dostać jedynie w UK. 
I to wszystko co chciałam Wam przekazać w tym poście. Wszystkie trzy produkty bardzo lubię, a dwa pierwsze serdecznie polecam. Cena tych produktów nie jest wysoka, ponieważ wszystkie balsamy wahają się w granicy 12 zł. I tym bardziej warto je przetestować. Jeśli Wy macie jakieś swoje ulubione produkty do ust, to napiszcie jakie mi to są :)












18 komentarzy :

  1. Bardzo fajne produkty ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)
    Zapraszam do siebie - www.urodowaobsesjonatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nivea lubię i przy tym jego cena jest adekwatna do wartości produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nivea ma świetne produkty:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam masełka Nivei, zarówno działanie, jaki zapachy w pełni satysfakcjonują moje wymagające usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żadnego jeszcze nie próbowałam. a kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Carmex najlepszy!


    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2015/09/264.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Carmex najlepszy;)
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. JA mam z ustami wieczne problemy i nawet biorę na nie witaminy.
    Bardzo przydatny post

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam!
    klikniesz w link do futrzaka w nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam że carmex jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for the tips you have provided here. Cheers!

    Stop by my web-site - digital backgrounds free

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne produkty :) Mogę wiedzieć skąd balsam Zoelli ? :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do pielęgnacji ust używam malinowego masełka z Nivea, uwielbiam je! :)


    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja preferuję pomadki, nie lubię aplikacji paluchem. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Carmex i masełko z nivei to najlepsze produkty do ust:) Czy mogłabyś poklikać w linki u nas, byłybyśmy bardzo wdzięczne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka