czwartek, 3 września 2015

Rimmel Color Rush-I Want Candy

Cześć :)

Rimmel Color Rush są to balsamy w kredce, które stały się ostatnio bardzo popularne. Pomadki dostępne są w 14 odcieniach. Z tego co wiem w Polsce możecie dostać tylko siedem odcieni.
Mój kolor to I Want Candy czyli bardzo intensywny róż. Po nałożeniu dwóch warstw bardziej przypomina fiolet. Pomadka ma lekką konsystencję, przypominającą balsam do ust. I Want Candy jest bardzo na pigmentowana i nadaje ustom lekki połysk. Wystarczy jedna warstwa aby uzyskać wyrazisty odcień. Pomadka wgryza się w usta, dzięki czemu długo się na nich utrzymuje. Zaczyna zanikać po 6 godzinach, więc za to spory plus :) Pomadka nawilża nasze usta, nadaje wilgotny efekt jak po użyciu balsamu czy masełka do ust. Nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza ich. Produkt jest bardzo wydajny i łatwy w aplikacji. Pomadka ma bardzo przyjemny zapach. Przypomina mi on budyń waniliowy :) Opakowanie pomadki wygląda jak gruba kredka świecowa. Pomadka jest wykręcana, jednak się nie łamie. Nie topi się, więc nadaje się na wysokie temperatury. Produkt kosztuje 24 zł, jednak możemy ją dostać w drogeriach internetowych za połowę ceny.
Pomadka jest godna polecenia. Jestem z niej bardzo zadowolona i niedługo kupię kolejne odcienie.

Pozdrawiam :)






17 komentarzy :

  1. Wczoraj na blogu pisałam o podobnej pomadce tyle że z YR - jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm a gdzie jakieś zdjęcie jak wygląda na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz częściej o niej myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogę się przekonać do takich kosmetyków ale pomyślę nad nią;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest przepiękny:) Super pomadka:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o niej ale wolę troszkę ciemniejsze kolory :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na ustach :P
    ale kolorek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubią tą kredkę, mam w nieco mocniejszym kolorze, Twój też bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą kredkę<3 Mam w mocniejszym kolorze ale Twój kolorek też mi się podoba :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor ;) Ja uwielbiam w takiej formie pomadki są bardzo praktyczne ja pokochałam te z lovely

    OdpowiedzUsuń
  12. odcień kompletnie nie mój, ale lubię produkty w kredkach, bo są łatwe w aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze z nimi styczności. ten odcień zdecydowanie nie mój:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka