poniedziałek, 14 września 2015

Jesień-wishlist

Cześć :)
Jak wiele z Was, utworzyłam swoją wishlistę na okres jesieni. Przejrzałam asortyment sieciówek oraz chińskich sklepów i wybrałam kilka rzeczy które na 100% muszą znaleźć się w mojej szafie. Jednym najważniejszym z moich zakupów jest kurtka. Uwielbiam parki z kolorze khaki i w mojej szafie znajdziecie tylko takie. Jednak tym razem postanowiłam wybrać inny rodzaj kurtki i postawiłam na ramoneskę. Idealną znalazłam w sklepie online H&M. Cena na prawdę zachęca ponieważ kurka kosztuje 40f a obawiałam się, że taka rzecz kosztuje więcej:)
W mojej szafie brakuje zwykłych basicowych koszulek. Tego typu T-shirty pasują do wszystkiego i warto mieć takie rzeczy w naszej garderobie. Takie koszulki znajdziemy w każdym sklepie. Ja swoje będę zamawiać tak samo jak kurtkę w h&m. Tym razem postawię na kolor biały i szary. Takich kolorów mi najbardziej brakuje. I już ostatnie rzeczy na mojej liście to grube, ciepłe kardigany. Idealne znalazłam na stronie sheinside klik klik klik. Wybrałam trzy takie swetry w różnych odcieniach. Uwielbiam takie rzeczy nosić i zmiana pory roku to idealny moment aby odświeżyć swoją szafę. A w następnym poście must have kosmetyczne na jesień :)

Pozdrawiam :)



1: klik    2: klik   3: klik


6 komentarzy :

  1. świetne rzeczy

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa lista ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy! Szczególnie kurtka - podbiła moje serce! ;** Poklikałam w linki.
    Obserwuję i liczę na to samo. ;))
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka