niedziela, 20 września 2015

Haul zakupowy ;)

Cześć :)

W tym miesiącu uzbierało mi się trochę nowych ubrań i dodatków. Do końca września już nic nie wpadnie w moje ręce, więc dzisiaj pokaże Wam co kupiłam :)
Trzy tygodnie temu zrobiłam małe zamówienia na chińskich stronach. Miętową bluzę i czarny t-shirt z cyframi zamówiłam ze strony Cndirect. Za te dwie rzeczy zapłaciłam 6 funtów+5f przesyłka. Bałam się, że nie trafiam z rozmiarem, jednak udało mi się. Rzeczy są całkiem fajne i w dodatku tanie. Z siostrą zrobiłam małe zamówienie na stronie Dressin. Ja wybrałam tylko jedną rzecz, a jest to bluzka z dwóch materiałów. Najbardziej podoba mi się w niej to, że tył jest dłuższy a przód krótszy. Bluzka też nie kosztowała wiele,bo tylko 2,5f. Rozmiarowo też trafiłam :)
Kolejnym moim zakupem jest książka. Jako że jestem wielką fanką Greya musiałam ją kupić. Dokładny tytuł książki to Pięćdziesiąt twarzy Greya Oczami Christiana. Zaczęłam już ją czytać, więc możecie się spodziewać recenzji tej książki. Jedynym produktem kosmetycznym jest żel pod prysznic z Palmolive. Podoba mi się jego zapach, ostatnio polubiłam takie produkty. Dzisiaj wybrałam się na zakupy do Primarka. Tam kupiłam najwięcej rzeczy. Jest to bardzo tani sklep, w którym możemy znaleźć ubrania, ubrania dla dzieci, buty, dodatki oraz rzeczy do domu. Za wszystko zapłaciłam tylko 30 f. Ostatnio polubiłam chodzić w bluzach a w mojej szafie brakowało takiej. Za czarną odsuwaną bluzę zapłaciłam tylko 7f. Jest dobrze wykonana i bardzo ciepła. Jestem z niej najbardziej zadowolona. Kolejna rzecz to szary t-shirt z nietoperzem. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, chociaż to nie mój styl. Ostatnim ubraniowym zakupem są spodnie do spania. Zauroczył mnie wzór i krój i kolor. Za spodnie zapłaciłam 7f więc to też dobra cena :) I już ostatnie rzeczy to wieszaki, dwa rodzaje bransoletek, kolczyki są prezentem dla mojej siostry, świece i skarpetki. Nie będę się rozpisywać na ich temat, wszystko zobaczycie na zdjęciach :)
Niestety od jutra zaczynam nową pracę, więc posty będą pojawiać się dwa razy w tygodniu. Jednak mam nadzieję że tak nie będzie. Postaram się pogodzić pracę z blogowaniem :)
Pozdrawiam :)










17 komentarzy :

  1. Świetny haul i ogólnie bardzo fajne rzeczy :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie do spania są boskie :)
    Również zakupiłam Greya i właśnie go czytam :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spooro tego ! Też w grudniu będą w Primarku i już nie mogę się doczekać!! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy! Uwielbiam ten typ wieszaków, zajmują mało miejsca, a ubrania faktycznie się z nich nie zsuwają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. perełki :)
    obserwacja za obserwacje? zacznij a również zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nowości, też w końcu muszę zabrać się za taki post :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nowości, aż nabrała mnie ochota na pójście na zakupy :)
    Mam prośbę poklikasz w link z kombinezonem w moim poście ?
    Obserwuję i liczę na to samo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne rzeczy! wszystko mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie rzeczy

    mam dość blogów na blogger, chce udowodnić że na platformie tumblr.com , można prowadzić bloga. Prowadzę bloga gdzie dodaje swoje stylizację, fotografie itp. . Serdecznie zapraszam na mojego bloga : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny post ♥
    poklikasz u mnie w nowym wpisie? :)

    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy :)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać u mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka